The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Friday 20 October 2017

Od brinete do plavuše - a day in my life


Ne pijem mlaku vodu s limunom ujutro, ne čitam razne motivacijske poruke, nikada se ne šminkam, nemam pojma koji vrag je Balenciaga ili kako se god piše niti imam para za nju, uz slike na Instagramu ne stavljam opis: "Neću da se zaljubim ali mijenjaju se planovi", ne slikam se u ogledalu s iPhoneom u prvom planu jer ga ni nemam. Ja sam nenormalno normalna.

6:01

Zvoni alarm, protrljam oči i shvatim da je danas moj omiljeni dan u tjednu, utorak! Padnem s kreveta od sreće te otiđem u kuhinju gdje radim kavu i zobenu kašu u koju stavim crnu čokoladu nadajući se da će hormoni sreće iz čokolade nadvladati hormone mržnje prema ponedjeljku. Popijem kavu u nadi da će me razbuditi, ali se to nikada ne desi, pa i dalje izgledam kao dijete zombija i Alberta Einsteina (mislim na frizuru).

7:00

Nakon što sam završila s jednosatnim surfanjem internetom, odlazim se odjenuti i srediti kosu. Ugrabim prve dvije stvari iz ormara (ili s poda, jer sam pobacala pola stvari iz ormara na pod), počešljam se i stavim parfem u nadi da neću mirisati po kloru cijeli dan, ali parfem isplahne prije što izađem iz kuće tako da na kraju smrdim po kloru cijeli dan. Plivači znaju o čemu pričam!

8:30

Nekako dođem do škole, u kojoj sam do 14 sati u najboljem slučaju.

15:00

Nakon što mi je završila škola, jurim do frizera. Uzimaju mi jedan po jedan pramen kose i blajhaju ga. To je traje nekih dva sata, a na kraju ispadnem žuto narančasta. To sam i očekivala da će se desiti, jer me moraju ofarbati u plavu boju. Na stavljaju mi ampulu za njegu kose.
Pitate se koliko je to trajalo? Sat i pol, dva? Ne, pet sati! Tamo pišem zadaću predpodstavljajući da ću biti umorna kad dođem doma.


20:30

Konačno dolazim doma i radim sebi nešto za jesti jer nisam ništa toplog jela od jutra, pa si ponovno spremam zobenu kašu, ovaj put bez čokolade, već samo s malo smeđeg šećera. Nakon što sam pojela, odlazim se otuširati i oprati zube.

22:00

Moj krevet je zasigurno moj najbolji prijatelj! Konačno legnem i uzimam laptop te pogledam statistiku i komentare na blogu ili uređujem slike i objavljujem ih na Instagramu. Navečer ne mogu pisati postove jer nemam inspiracije pa to radim ujutro ili tijekom dana, a navečer se zabavim statistikom i društvenim mrežama.

22:45

Završavam s blogom te se ulogiram na Netflix i gledam neku seriju, obično nove epizode "Riverdale-a". Kad se umorim, zatvorim laptop i odem na spavanje. 

To vam je moj klasičan radni dan. Inače, što mislite, koja mi boja kose više stoji? Smeđa ili plava? Koliko god voljela smeđu boju, priroda je odredila da budem plavuša, a ona ne griješi :)



Instagram: @_moonstears_
Facebook: moonstears
Ask.fm: @moonstears

14 comments:

  1. Odličan post,uvijek volim pročitati ovakav tip postova.
    Plava kosa ti divno stoji,ne znam kako ti stoji uz lice ali ovako divno izgleda.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  2. Plava kosa ti stoji predivno. Baš jako jako lijepo i jako mi se sviđa nijansa, ma baš je super. Btw trebala bi pisati više ovakvih postova jer ih i volim čitat i predobro ih pišeš.:)❤️

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Super post! Mislim da ti obje boje pašu odlično *-*
    This is my life

    ReplyDelete
  4. Meni se mnogo sviđa kako ti stoji plava kosa i nadam se da si i ti njome zadovoljna i da ti se sviđa makar koliko i meni. :D Stvarno interesantan post, volim da čitam ovakve. Uvod mi se posebno dopao. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakon pet i pol sati kod frizera i trebala bih biti zadovoljna, hehe ;) Hvala ti!

      Delete
  5. Mnogo zanimljiv post, moram pohvaliti tvoje vrhunske fotografije. I ja volim gledati ''Riverdale'', postala sam opsjednuta serijom xd

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi se sve, pogotovo koncept po vremenskoj satnici radnog dana :) Ti si prirodna plavuša koja je eksperimentisala i prelazila u tamnije, ili obrnuto? U svakom slučaju, sviđa mi se kako ti stoji svetla kosa :)

    Girly world | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja prirodna boja kose je doslovno siva, nije niti plava niti svijetlo smeđa. Kad sam imala izrast izgledala sam kao da imam sjede :)

      Delete
  7. Odličan post.

    http://medinabeslagic.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mnogo mi se dopada ovakav tip posta. Mogla bi još neki da napišeš jer su zanimljivi. Inače, meni bolje izgledaš kao plavuša. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign