The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Sunday 5 November 2017

Mala ispovijest ed + mogući predah


Nije me bilo dva tjedna. U dva tjedna se moj život preokrenuo naglavačke, kako to obično i biva. Moja anksioznost se pogoršala, kao i moj apetit. Pogoršalo se do te mjere da sam otišla u bolnicu na pretrage gdje sam skoro završila na infuziji, a možda sam i intolerantna na laktozu.

Ja ne mogu pisati lifestyle postove tipa jutranja rutina ako ujutro jedem eventualno tost i poslje idem u bolnicu. Mogu, ali uvijek će se netko naći tko će me suditi po tome, a u ovom trenutku je to zadnja stvar koju želim.
Ne mogu vam ni pisati bajke o savršenom životu jer je moj život, baš kao i vaš, daleko od toga. Na internetu ima i previše takvih postova, a najgore je što ljudi zaista povjeruju u njih i dive se što sam tako organizirana, a iako je komentar dobronamjeran, pogodi me, jer taj život ne postoji.

Nakon dugog razmišljanja, došla sam na dvije opcije; ili ću pauzirati na neodređeno vrijeme s blogom da sebe i svoj život dovedem u red, ili ću i dalje pisati, ali postovi će biti o mojim razmišljanjima, prehrani itd. a sada i vas pitam za mišljenje u komentarima :)

<3

M.

Instagram: @_moonstears_
Facebook: moonstears

9 comments:

  1. Normalno je da u životu imamo i uspone a i padove.Tvoj imunitet se dosta pogoršao i najbolje bi bilo da se odmoriš od svega,da si smanjiš nervozu i pritisak na minimalu i da se opustiš.Kada shvatiš da si se oporavila,odmorila slobodno nastavi sa daljnjim blogovanjem i drugim stvarima.To je samo moje neko mišljenje,kako bih ja lično uradila.Brz oporavak ti želim.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  2. Ja se također slažem da bi bilo za tebe i tvoje zdravlje da na neko vrijeme pauziraš. Ne pišem to zlonamjerno da ti dam do znanja da želim da prestaneš pisati, naprotiv, želim da pišeš najbolje postove koji će biti fenomenalni, ali ipak zdravlje svakome mora biti na prvome mjestu! Želim ti brz oporavak :*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  3. Ja ti iskreno preporučujem da se odmoriš od ovoga. Nije u redu da sebe i svoje zdravlje još više pogoršaš. Moraš da se boriš i da budeš jaka. Nadam se da ćeš se brzo oporaviti i da ćeš se uskoro vratiti ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  4. Iskreno, slažem se s gornjim komentarima i preporučujem ti da se možda malo odmoriš jer zdravlje nije igra. Ako ti misliš da će ti pisanje na blogu možda pomoći da se izboriš s svime, onda nastavi. Zapravo, nitko ti ne može dati dobar savjet jer mi nismo ti i ne znamo točno kako ti je. Odluči prema svojim osjećajima i mogućnostima, jer mi ćemo ipak vjerojatno biti tu još dosta vremena, a zdravlje je jedno i kada ode, ne vraća se lako, ili se ne vrati uopće. Želim ti brz oporavak i da ti stvarno brzo prođe ovo jedno ružno razdoblje. <33

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  5. Ja ti naiskrenije, iz sveg srca želim prvenstveno brz oporavak, a onda i svu sreću u životu i karijeri. Ti si, koliko sam mogla da te upoznam do sada, jedna jako divna osoba i bilo bi mi mnogo žao da odustaš. Moj predlog jeste da nastaviš sa blogovanjem ali na drugu temu. Međutim, ukoliko iz bilo kog razloga ne možeš, ne muči se. Uživaj u životu koliko možeš i radi ono što te čini srećnom.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  6. Draga zelim ti brz oporavak, pre svega. Ako mislim da ce ti biti bolje da pauziras neko vreme, nista lose nije i tome, kada budes bolje pisaces.❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Prije svega, želim ti brz oporavak. Nikada nisam voljela te tipične blogerke, koje svoj život predstavljaju savršenim, iako to nije tako, baš zato bih voljela da nastaviš s blogom i da pišeš malo ozbiljnije teme o svojim razmišljanjima :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  8. Svi ponekad trebamo odmor. Ti znaš što je najbolje za tebe. :)

    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. ♡
    Shoot for the stars

    ReplyDelete
  9. Draga moja, ozdravi brzo! Mislim da bi bilo najbolje da pauziraš malo i pišeš kad želiš i ono što želiš. Ja mislim da je blog više online dnevnik i da možeš na njemu pisati i o hrani i o svemu što prolaziš trenutno i da ti pružimo podršku.:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign