The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Friday 8 September 2017

Kako je Ariana otišla u školu u kućnim šlapama...


Isuse mileni... Koliko je sati? Danas moram u školu, super... Još samo pet minuta...
ČEKAJ 7:15 JE? ZAKASNIT ĆU NA BUS!
Brzo, moram u kupaonicu oprati zube.
 Nemam vremena za kosu, ionako je nitko neće primjetiti (ujutro izgledam ko očerupana kokoš)
Što ću obući? Moram se srediti za školu (ugrabim prve dvije stvari iz ormara koje mi se nađu pod rukom)...

Vani pada kiša, ma divno! Ajde bar je petak ako ništa drugo...
Ugrabila sam torbu i ručak i otrčala kroz vrata na stanicu. Hodajući mi je nekako bilo hladno za noge i ruke ali s obzirom da su meni ruke i noge uvijek hladne, nisam se obazirala.
Čim sam došla na stanicu, pojavio se bus i ja sam, sva sretna ušla u njega jer ga nisam propustila.
Kad sam konačno stigla na Črnomerec istrčala sam iz busa da stigem na drugi, no pri trčanju sam osjetila nešto mokro u lijevoj nozi, ali nisam zastala jer da jesam, propustila bih drugi bus.
Uđem ja u bus, bio je poluprazan pa sam se smjestila na moje omiljeno mjesto kraj prozora i pogledam u cipele da vidim jesu li popustile...


Kad je mene srce strefilo! Imala sam jednu kućnu cipelu na desnoj i čarapu na lijevoj nozi!
Možete li zamisliti taj prizor?! Naravno, počela sam paničariti jer nisam znala što da radim!
Ne mogu se vratiti kući, a ne mogu ni otići ovakva u školu!
Nazvala sam mamu da joj kažem što se desilo, a ona se valjala od smijeha, ali je rekla da će doći u školu s cipelama i čarapama jer u školi nisam imala na tenisice za tjelesni...
Sva pokisla sam otišla u školu, a da ne govorim da mi se cijela škola smijala...
Kad je mama konačno došla s obućom bilo je prekasno, svi su vidjeli moje "cipele"... Užas!
Iako mi je to danas jako smiješno, tada mi i nije bilo, ali to je život, pun uspona i padova :)

Počela je škola, pa sam odlučila da postovi izlaze jednom tjedno, petkom u 9 sati.
Naravno, bit će duži od ovog, jer je ovo ipak bila kraća vrsta postova...
Danas lijepo pada kiša, kao da je došla prava jesen, a ove jeseni pripremam mnogo iznenađenja, a i collaba, tako da obavezno pratite "moonstears".
Pripremila sam vam i puno jesenskim stvari u "Shop my favorites", pa obavezno pogledajte i taj odjeljak, sigurno će te pronaći nešto za sebe, od garderobe do kozmetike i ukrasa za vašu sobu!

Instagram: @_moonstears_
Snapchat: @moonsnap
Twitter: @moonstears05
Facebook: moonstears
Pinterest: @moonstears

<3

M.


10 comments:

  1. Haha, iako mi je na nekim djelovima smješno, zaista mi je žao što ti se cijela škola smijala, zamisli samo kako bi njima onda bilo da oni takvi dođu u školu :/ Ne obaziri se na loše komentare :)
    This is my life

    ReplyDelete
  2. Ahahaha jooj. :D Dešava se. :D Nije baš najbolja situacija za smejanje, i molim te nemoj ovo da shvatiš kao podsmeh, ali iskreno, jeste pomalo smešna i vrlo nezgodna situacija. Super post.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve je u redu, sad mi je to smiješno, ali vjerujem da tada nije :)

      Delete
  3. Hahahaha, znam da nije lepo smejati se tudjoj nesreci ali stvarno nisam izdrala ovaj put :D Verujem da nije bas prijatna situacija, no i tE stvari moraju nekad da se dese. Zanimljiv i lepo napisan post.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve ok, i meni je sada smiješno :D hvala ti <3

      Delete
  4. Super post! Baš si me nasmijala, ne znam kako ti je ovo uopće uspjelo xd Nadam se da ćeš imati više sreće s outfitima u budućnosti!xd <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Ako si čitala HEJ! sigurno se sećaš rubrike blamova :D E mislim da bi ovu priču trebala da im pošalješ!

    Novi post: izveštaj sa otvaranja projekta Svetionik Znanja na Zlatiboru! | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da :D poslala sam davno ali mi nisu objavili :(

      Delete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign