The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Friday 15 September 2017

Best coffee shops in Zagreb


Ja volim kavu, a volim i lijepa mjesta za ispijanje iste. Znam da ima ljubitelja dobre kave, tako da sam složila listu mojih omiljenih mjesta za ispijanje kave. Neka mjesta nisu toliko "poznata" ali su vrijedna pažnje :)


1. Mala Kavana

Smještena na glavnom trgu, Mala kavana je nezaobilazno mjesto ako volite dobru kavu. Sam izgled je predivan (zatrpala sam Instagram slikama interijera), a tek kava... Nešto savršeno! 
Sve preporuke idu i njihovim croissantima, uvijek su fini! Također, čokoladni kolač... Mislim da bih trebala prestati, jer mi doslovno sline cure!


Adresa: Trg bana Jelačića 5



Slastičarnica Zagreb

Iako se radi o slastičarnici, sve što sam probala kod njih je božanstveno, a njihov sladoled je najbolji sladoled u Zagrebu, kao i kava!
Uz kavu obično uzimam čuvenu "Prestige" tortu s čokoladom i narančom koja podsjeća na Jaffa keks samo nije toliko slatka. 
Obavezno probajte i njihove macarone od čokolade, oduševit će te se :)



Kim's Coffee

Uz fine palačnike i croissante, kava u Kim's Coffee je pun pogodak! Opet ponavljam, ambijet je savršen, pogotovo uz ove kišne dane. Raznolik i šaren, ali ne previše. 
Od mene je dosta udaljen zato što se nalazi na istočnoj strani Zagreba, a ja živim na zapadnoj, ali sam dosta često na toj strani grada.

Adresa: Petrova 21


Quahwa 

Ovo je jedino mjesto koje nosi naziv "coffee shopa" u ovom postu, ali.... :D


"Quahwa" je moje najdaže mjesto za ispijanje kave. Definitivno najbolja kava i ambijent. 
Podsjeća na čuveni "Starbucks", samo je mnogo intimnija i opuštenija atmosfera od Starbucksa, a i kvaliteta kave je neusporediva :)
Ako niste ljubitelj kave, u ponudi imaju i razne čajeve i sokove. 
Lokacija je idealna, jer se nalazi u centru, a kao što sam već spomenula, opet vlada opuštena i intimna atmosfera.

Adresa: Ulica Nikole Tesle 9



Jako sam zadovoljna što objavljujem već dva tjedna na vrijeme! Ne, ovo nije sarkazam, ja sam jako neorganizirana osoba koja čini sve da bi se koliko toliko organizirala u životu.
Volite li vi kavu i jeste li posjetili neka od ovih mjesta? Pišite mi u komentare :)

Pronašla sam i divne odjevne predmete za sve ljubitelje kave, tako da ih obavezno pogledajte na kraju posta.

Instagram (društvena mreža na kojoj objavljujem slike iz narednog posta) @_moonstears_
Twitter (moje svakodnevne misli): @moonstears05
Facebook: moonstears
Pinterest (nekima je glavni izvor prometa, a ja imam jednog pratitelja): @moonstears
E-mail: arianastears@gmail.com

<3

M.



9 comments:

  1. Super post! Jako zanimljiva tema ,obožavam čitati ovakve postove, nisam posjetila niti jedan kafić,,ali izgledaju jako lijepo i čim prvi puta navratim u Zagreb sigurno ću posjetiti barem jedan coffee shop :) <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Super tema za post! Nisam toliko često u Zagrebu pa nisam čula za ove kafiće, ali prema tvojim slikama izgledaju jako lijepo☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Odličan post draga :D Pošto sada idem u srednju u Zagreb imam više vremena pa mogu posjetiti neke od ovih kafeterija kako ih ja zovem, posjetila sam jednom samo onu Kim's Coffe i mislim da ću opet jer sam oduševljena njihovim palačinkama i kavom *--*
    This is my life

    ReplyDelete
  4. Super post. Nažalost ne stanujem u blizini Zagreba, ali sljedeći puta kada dođem definitivno ću posjetiti ovo mjesto. Interjer im je odličan.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Obožavam kafu, tako da ako dođem u Zagreb, svakako ću posetiti neku od tvojih omiljenih! Divan dan ti želim! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign