The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Wednesday 2 August 2017

What I eat in a day - Reality edition



Slučajno sam izbrisala prethodni post, i ne znam kako ga vratiti, zaista mi je žao..

Zato sam odlučila objaviti ovaj post ranije, a tema je što jedem u danu, ali iskreno.
Kad god gledam ove Youtube videe, svi jedu "zdravo", ali u stvarnosti nitko ne jede takve obroke svaki dan jer si svi ponekad damo oduška :)
Sve je to za ljude <3

9:30 - doručak

Danas sam se kasnije probudila nego inače, pa sam uzela kruh i Nutellu... Znam da su i kruh i Nutella  nezdravi i da bi bilo bolje da sam imala voćnu salatu, ali nisam.

Nakon doručka, otišla sam na kupanje.

12:50

Nakon kupanja sam ogladnila i pojela dva jaja na oko. Uz njih sam pila kavu.
Kavu inače pijem ujutro, ali kako se poslje doručka idem kupati, bojim se da mi kava ne preoptereti želudac pa je pijem poslje kupanja.


14:20

Ručak još nije gotov, a ja sam jako gladna... Pojela sam jednu krafnu s čokoladom.
Ne sjećam se kad sam ih zadnji put jela, a ova je bila preukusna!

16:00

Konačno sam dočekala ručak! Imala sam piletinu s povrćem i rižom. Trebam li još nešto dodati?

18:30

Nakon kupanja s društvom, kupili smo voće svim mogućih vrsta i pojeli ga u dva zalogaja.

Kad sam se vratila doma, otišla sam na vožnju biciklom. Odvozila sam 10 km!

22:00

Došla sam doma gladna, umorna i žedna. Jedva sam napravila zobenu kašu s bademovim mlijekom i bananom s orasima.

Nakon večere, obavila sam higijenu, bacila se na krevet i zaspala.

...

Nadam se da vam se svidio post, komentirajte, a mi se čitamo u petak :)

Instagram: @_moonstears_
Twitter: @moonstears05
Facebook: @moonstears05

16 comments:

  1. Slažem se sa tobom, u potpunosti, ali opet ima onih koji stvarno uživaju u zdravoj hrani. Recimo ja, obožavam voće i povrće. Nisam nešto pretjeran ljubitelj mesa, ali mogu povremeno da ga jedem. Ne volim slatko, osim kada trebam dobiti onda 3 dana tamanim sve kao luda :D. No, za zdrav život je potrebno rasporediti obroke, prije nego se kvalitetno hraniti, a ja to ne znam. Važno je da svaki dan, svaki obrok bude u isto vrijeme. Da se proteini jedu za doručak, uh za ručak i mogu za večeru, ako se neće spavati bar 4h poslije obroka. I još jedna stvar koja je jaaako važna, a to je - da pored osnovnih obroka imamo dva međuobroka kada bi pojeli koju voćkicu. A ja opet kada krenem da jedem lubenicu znam jedan cijeli dan samo nju da jedem što opet nije ok. I na kraju, veoma je važno da svaki dan jedemo drugačije obroke. Npe. danas si jela za dorućak jaja i jdoručkuješ ih ponovo za nekih 7 dana. Veoma je teško zdravo se hraniti bez obzira koliko se mi trudili :/. Mogu oni koji nemaju obaveza u toku dana, ali malo je tih.
    Želim ti lijep dan, draga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da se ne hranim ovako svaki dan :) Ima dana kad jedem samo neko voće, a ima dana i kad ga ne jedem uopće. Od malena nisam jela čipseve i smokiće, a danas mi je muka od njih. Međutim, ja tamanim ko luda krastavce! Sviježi krastavci s malo soli... To mogu jesti uvijek, pogotovo ljeti kad izbjegavam tešku hranu.
      Hvala na savjetima <3

      Delete
    2. Hah, tu te razumijem :D Krastavci i polu zreo paradajiz su mi najdraži tokom ljeta i zelena salata u proljeće :D

      Delete
  2. Napokon da je netko napisao realno što jede u danu, a ne ono samo povrće, bez slatkiša i to. Svaka ti čast! Ja po ovim vrućinama i ne mogu jesti previše tako da se kod mene sve svodi na lagani doručak sa žitaricama, ručak i opet laganu večeru i naravno između 10 čaša vode i sladoleda hehe. Sjajan post draga! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Ja sam ogladnila čitajući ovo. :D A tek ona krofna na slici... Poteći će mi voda na usta. XD A tebi svaka čast što si realno napisala šta jedeš. Ne preteruješ kao ostali kada govore da jedu samo zdravu hranu tokom celog dana. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  4. Hahah, to su te one realne rutine jela! Ja također jedem više puta na dan, ali kada sam na moru i kada je kupanje u pitanju uopće nemam previše apetita :) Super post :DD
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Sviđa mi se sve što si napisala i zapravo sve to je bilo mnogo realno. Mnogo mi se svideo post uživala sam čitajući ga!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/sta-blog-znaci-za-mene-3day.html

    ReplyDelete
  6. Joj ogladnela sam od ove slike haha!
    Ja sam se pre ajmo reci zdravo hranila i to sam uspela mesec dana da ne jedem brzu hranu.
    Naravno jela sam peciva ali bez cokolade.
    Mnogo sam smrsala za tih mesec dana, na mom blogu sam pisala i post o tome. :)
    Ja za dorucak najvise volim da pojedem nesto slatko, ali sam se tih mesec dana pridrzava i jela samo voce za dorucak i mnogo sam se bolje osecala.
    Ja nisam tip osobe koja ce raditi vezbe ili trcati, mnogo sam lenja!
    Takodje mi se lice mnogo popravila ishranom i tada sam shvatila da je tacno da ako se zdravo hranis tako ces i izgledati. Sada sam opet na toj zdravoj ishrani i evo vec sesti dan a ja nisam pojela onu cokoladu u kuhinji koju svakog dana gledam haha.
    Takodje, mnogo se bolje osecam kada pojedem nesto zdravo nego cokoladu ili cips, najiskrenije. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah. To je super! Mislim da se svi dobro osjećamo kad pojedemo nešto zdravo, ali malo čokolade poslje ručka nije na odmet :)

      Delete
  7. Drago mi je sto si iskreno napisala sta jedes, jer ostali cesto zmaju da preteraju. Od ove krofne mi iee voda na usta, a treba da rucam haha. Odlican post!❤

    ReplyDelete
  8. Realnost ovog posta je ono što nam se svima dopalo! Nemam šta drugo da dodam sem da je bilo vrlo interesantno zaviriti u tuđ tanjir :D interesantan dan, uživancija-bicikla i kupanje <3


    Najnoviji post: Đenova i Milano

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign