The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Saturday 22 July 2017

Iz mog dnevnika #2


Post pod nazivom "Iz mog dnevnika #1" je najčitaniji post na blogu i svi ste željeli drugi dio.
Još sam malo kopala po kutijama s starim stvarima i pronašla, pazite sad, dnevnik koji sam pisala u trećem razredu!


Kad sam čitala prvi dnevnik valjala sam se od smijeha, a sad sam pala s kreveta (da se ne valjam po podu ko dvogodišnjak) i umirala od smijeha.
Neke gluposti uopće nisam prepisala xD

UPOZORENJE: Sjednite negdje da se ne ozljedite pri čitanju.

Iz dnevnika:

13.2

Danas sam bila u školi iako sam bolesna. Mama me doslovno potjerala u školu... Baš je zločesta, iako joj to nisam rekla, ali sam zato napisala pismo koje trebaju otvoriti poslje moje smrti u kojemu su sve moje tajne: da sam zaljubljena u Jakova iako mi je uzeo gumicu bez pitanja, da sam potajno gledala filmove s dobnim ograničenjem od 12 godina, da sam ogovarala Luciju jer me je cinkala učiteljici da prepisujem od nje. Nisam imala izbora! Ne kužim matematiku, a pisali smo test... Nisam bila sigurna da li su moji odgovori točni pa sam malo pogledala Lucijine odgovore jer ona razumije matematiku, a ona mene tužila! Više nikad neću razgovarati s njom!

Moj komentar:

Bila sam užasno bolesna taj dan... Kašljala sam! Možete li vjerovati da me mama takvu pustila u školu? Užas... Koliko sam ja puta išla u školu kad sam imala grčeve (menstruacija) i doslovno se previjala od bolova i izdržala do kraja nastave xD
U dnevnik sam spremila to pismo koje se treba otvoriti poslje moje smrti i jedva ga pročitala jer sam tad pisala s lijevom nogom.
Jakova sam odavno prebolila jer sam i ja njemu uzela gumicu bez pitanja, radila sam i gore greške od gledanja filmova s dobnim ograničenjem (gledala sam "Brzi i žestoki 2), a Luciju sam otpisala kad je promijenila školu, i začudo, razgovarala sam s njom sljedeći dan nakon što sam napisala pismo! Riješila sam si sve probleme!



Iz dnevnika:

12.07

Dragi dnevniče, ja sam Ariana, imam dečka i pišem knjigu. Trenutno sam na moru i dosađujem se, ali se redovito dopisujem s Davidom, mojim dečkom. Šaljemo si pisma svaki dan, iako svako dobijemo najmanje tjedan dana kasnije. To je zbog toga što on ljetuje u Istri, a ja na jugu Dalmacije, ali ja znam da je jug Dalmacije puno ljepši od Istre. Tamo ima puno turista, a od smokvi ni s.

Upravo mi je došlo pismo od Davida, i rekao mi je da će me jednog dana zaprositi i da ćemo biti mama i tata.

Moj komentar: 

Ovo je inače bio uvod u dnevnik.
David je prekinuo samnom na početku školske godine, što nije dobra ideja jer sam ga morala gledati svaki dan u razredu.
"Knjigu" sam počela pisati jer sam pročitala jedan isječak iz nekog romana, pa sam i ja željela nešto slično napisati... Ne pitajte na što je to ličilo, odustala sam na 30. stranici, što je poprilično dobro za 9-godišnjakinju.

Nikad se nismo pomirili (sad face) sto znači da me nije zaprosio, a mamu i tatu ne želim ni spominjati...


Iz dnevnika:

14.08

Prvi dio dana je prošlo normalno, vozili smo se biciklima i jeli, i došlo vrijeme da svi idemo na kupanje.
Antonija je punila godinu dana. Imala je malu trčkavicu, ali nitko od nas to nije znao, i kad smo se svi okupali, dođe ona meni u krilo... Igrale smo se malo, kad ja osjetim nešto ljigavo po ruci... Antonija mi se pokakala na ruku! Došlo mi je da povratim, jer se zaista "pokakala". Počela sam paničariti jer nisam znala kako se toga riješiti! Mama se samo počela smijati i rekla da to operem u moru... Na toj se plaži više nisam kupala, a dok ovo pišem, jedna ruka mi još smrdi, unatoč svim parfemima i pranjima... Možda sam dobila alergijsku reakciju na drek?

Moj komentar:

Antonijine trkavice su bile najgore! Užasno su smrdjele! Svačije smrde, ali njene posebno!
Ovo mi sad užasno smješno, ali tad mi definitivno nije bilo.  Znate li kako je odvratno ispirati drek sa sebe? Još je voda kojom sam ispirala poprimila smeđu boju, a moja ruka je smrdjela još tjedan dana.
Više se nisam igrala s Antonijom, stoviše, izbjegavala sam je, ali to je jedna druga priča...
I ne, nisam dobila alergijsku reakciju na drek, još uvijek sam živa.
...
Nadam se da vam se svidio post, a u komentarima napišite koji vam je ulomak iz dnevnika najbolji.

Twitter: @moonstears05
Facebook: @moonstears05
Instagram: @_moonstears_

<3

M.













7 comments:

  1. Ovo je baš opuštajuće i zanimljivo. Svakako želim i treći deo. Uglavnom, najbolji mi je prvi odlomak. :) <3

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  2. Hahahahahah, veoooma interesantno! Nastavi ovo da pišeš, nek ti postane kao neki serijal, ja sam baš uživala čitajući! Odoh da pročitam i prvi dio! :D ♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Poslednji isečak je extra. Znači, pokidala sam se od smeha. Doduše, bilo mi je smešno i ono sa pismom posle smrti i to... :D P.S: Ti si imala dečka u 9 godina, a ja ga još ne mogu "pronaći". XD

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha, imala sam ga s 9 godina, a sad ga nemam xD

      Delete
  4. Hahahah! Baš sam se nasmijala tvojim događajima koje si napisala u dnevnik! Jedva čekam nove nastavke <3
    This is my life

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign