The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Friday 4 August 2017

10 things everyone should know about me ft. my family


10 stvari o meni je neizostavan post gotovo svakog lifestyle bloga.
Ja ne volim pričati o sebi, tako da sam pitala svoju obitelj (mamu, djeda i baku) da navedu neke stvari koje bi svatko trebao znati o meni.

ENG: 
10 things about me is an usual post for almost any lifestyle blog.
I don't like to talk about myself, so I asked my family to list 10 things anyone should now about me.

Baka: 

1. "Tvrdoglava si ko magarac." (Sjajan početak!)
2. "Lako se uvrijediš."
3. "Fino kuhaš."
4. "Prezireš matematiku."
5. "Piješ previše kave."

Moj feedback:

Sve što je rekla je istina, samo ja smatram da užasno kuham, iako je svima fino kad ja kuham ručak, ja se bojim da nekog ne otrujem svojom hranom. Znam da čudno zvuči, ali je zaista tako.
Ja uopće ne pijem puno kave, samo četiri do pet šalica na dan. 😅

ENG:

Grandma:
1. "Stubborn as a donkey". (Great start!)
2. "Way too sensitive."
3. "Great cook."
4. "Math hater."
5. "Coffee addict."

My feedback:
Everything she quoted is true. Everyone likes my meals except me, but I think I am a terrible cook. 
I am scared that my cooking will cause food poisoning. It sounds weird, but it's true. I am not a coffee addict, I only drink four cups per day 😅.


Mama:

1. "Ne znaš crtati." (Hvala mama!)
2. "Želiš zarađivati od bloga."
3. "Obožavaš Nutellu."
4. "Voliš fotografiju."
5. "Bojiš se svega."

Moj feedback: 

Moja mama je potajno željela da postanem umjetnica, ali nakon što je vidjela kako crtam, izgubila je nadu u to.
Ne da želim zarađivati od bloga, ja i zarađujem od bloga. Ako želite poseban post o tome, pišite mi u komentare.
Također, bojim se skoro svega, a uz to imam i napadaje panike...

ENG:

Mum:

1. "You don't know how to draw. (Thanks mum!)
2. "You want to make money blogging."
3. "Nutella addict."
4. "Photography lover."
5. "Scared of everything."

My feedback:

Mum always wanted me to be an artist, but then she lose hope when she saw my drawings 😂.
I don't want to make money blogging, I actually make money blogging. If you a separate  post about it, leave a comment down below.
I am also scared of everything, and I also have panic attacks.


Nadam se da ste nešto novo saznali o meni i da vam se post svidio!

Hope you learned something new about me and you liked this post, leave a comment down below.

Instagram: @_moonstears_
Facebook: @moonsteras05
Twitter: @moonstears



<3.

M.

21 comments:

  1. Mnogo mi se dopada ovakva vrsta posta. Nisam do sada nikako čitala ovako nešto, ali smatram da bi svaki bloger trebao ovako nešto napraviti ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  2. Odličan post! Baš je zanimljivo ovo što su tvoja mama i baka rekle o tebi, divno je da si podjelila s nama <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ReplyDelete
  3. Odličaan post, jako si lepo formulisala sve, i mogla bi u buducnosti pisati još ovakvih postova, odlični su i predstavila si ih na neki svoj način i to mi se jako sviđa <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  4. Ovo je tako genijalna ideja! Ako dopuštaš, uradila bih nešto slično na svom blogu. :) I da, obavezno nam napiši post o zaradi na blogu. :D ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

    ReplyDelete
  5. Dugo nisam videla post poput ovoga i stvrno me je oduševio u svakom smislu te reči! :)

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  6. Zaista sjajna ideja za post! Oduševila si me! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Nisam čitala prije ovakve postove. Stvarno odlična ideja i napiši post o zaradi na blogu. <3
    xoxo

    ReplyDelete
  8. Odlična ideja za post, drugi zapravo govore činjenice o tebi! Odličan post! ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Baš drugačiji i zanimljiv post!
    Baka je zakon hahaha! :)
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baka je zagorka, normalno da je zakon! :*

      Delete
  10. Koliko je prošlo od kada nisam čitala neki ovakav post. Zapravo ovakvog koncepta nikad! Nasmejala si me do suza, svaka čast hahaha.

    Lifelover’s diary

    ReplyDelete
  11. Ovo je tako originalno!
    Mnogo mi se dopada, procitala sam ceo post. :)
    Baka ti je bas divna haha, odmah na pocetku da te zacrni haha, salim se naravno!
    Naravno, ja bih jako volela da uradis post o zaradjivanju od bloga, time se neces hvaliti vec ces pokazati da covek moze raditi ono sto voli a da pritom zaradjuje! :) Radujem se tom postu i nadam se da ces ga uskoro napisati!
    Nisam redovno posecivala tvoj blog ali pocinjem do sada. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitvno ću napisati taj post! Hvala ti <3

      Delete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign