The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Tuesday 22 August 2017

Pauza


Znate onaj osjećaj kad vam je svega dosta?
Upravo se ja tako sad osjećam, iako sam na odmoru.
Škola uskoro počinje, moram napuniti baterije za nadolazeću školsku godinu i iskoristiti ono malo odmora što mi je ostalo.



Dva tjedna neću pisati na blogu i komentirati postove drugih blogera, ali onda ću se vratiti napunjenih baterija :)

Nadam se da me razumjete :)

Možete me pratiti na društvenim mrežama:
Instagram: @moonstearsblog i @cupkothedog
Twitter: @moonstears05
Pinterest: @moonstears
Facebook: moonstears

<3

M.

5 comments:

  1. Ja te svakako razumijem. Svakome dođe tako da mu je previše svega i oodluči napraviti pauzu i to je sasvim u redu. Bolje pauza nego da pišeš, a da to nije od srca ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  2. U potpunosti te razumem, draga. I sama sam išla na ovakvu pauzu. Kad se vratiš očekujem te sa svežim idejama i sa mnogo postova, jer ne znam kako ću preživeti bez tvojih postova. ❤️❤️

    laAdda | Kako biti produktivniji?

    ReplyDelete
  3. Potpuno te razumem, škola na prvom mestu :) 3

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Skroz te razumijem,nadam se da ćeš se odmoriti i biti spremna za školu i za blog naravno! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Uživaj sama sa sobom i ne brini ni o čemu !

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign