The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Friday 25 August 2017

Prirodni ili umjetni nokti? + savjeti za rast i njegu noktiju


Vjerujem da se svaka djevojka barem jednom zapitala: "Da odem na gel ili akrilne nokte? Moji su lomljivi i kratki...".
Mene je to pitanje mučilo dosta dugo, jer sam trgala "nokat u nokat" kad bih bila nervozna, pa su se počeli listati i pucati kad god bi ih pokušala pustiti.
Nadogradnje sam se plašila, a i pročitala sam da su nokti u još gorem stanju kad se gel ili akril skine, pa sam odustala od te ideje.

Nakon sati pretraživanja na Googleu, naišla sam na "Eveline maximun nail growth" lak za rast noktiju koji mi se svidio, pa sam ga i nekoliko dana kasnije i kupila, pročitala upute i nalakirala prema istim.
Nešto poslje sam čitala iskustva s tim lakom, te sam saznala da sadrži flormardehid, bezbojni otrovni plin koji može izazvati alergijsku reakciju. Malo sam se uplašila, ali kako nisam primjetila nikakve nuspojave, nastavila sam ga koristiti.
Sljedeći dan sam otišla u školu i za vrijeme trećeg sata su me počeli boliti nokti, ali nisam tome davala posebnu pažnju jer sam pratila sat.
Nakon škole u busu sam primjetila da su mi se nokti odvojili od mesa!
Nisam znala što raditi, a moja malenkost nije imala ni acetona u torbi da skine lak, pa sam nekako izdržala do doma.
Čim sam došla doma, uhvatila sam se acetona i brže bolje skinula to sranje s noktiju. Potopila sam ih u mlaku vodu s raznim uljima pa je sve bilo ok.

Ali opet nisam imala lijepe i dugačke nokte!
Odlučila sam potražiti savjet svoje bake, koja, iako ima 82 godine, još uvijek ima lijepe i njegovane nokte, i otkrila mi je tajnu.
Maslinovo ulje! Nanosi se nekoliko puta dnevno, kad se sjetite, ali obavezno prije i poslje spavanja.
Poslušala sam savjet, ali mi "vrag nije dao mira" te sam naišla na post svoje omiljene youtuberice o rastu noktiju koji možete pročitati ovdje.


I opet, glavna stavka je ulje! Ona koristi Bliss Kiss ulje, ali ja preferiram maslinovo.
Možete koristiti i kokosovo te rincusovo ulje, ali nikako suncokretovo! Ono nema dovoljno hranjivih sastojaka.
Možete i kupiti ulje za zanoktice, ali ono je slično suncokretovom jer tek površinski njeguje.

Također, poželjno je izbjegavati vodu. Ako ste čitali Delilin post o njezi noktiju (ovdje), a u postu navodi da njoj nokti brže rastu kad su u vodi, ali voda omekša nokte što ih čini lomljivima.
Naravno da i dalje moramo prati ruke, ali kad npr. perete suđe, nosite rukavice.

Potiskivanje zanoktica je jako važno, jer nekim ljudima zanoktice prekrivaju jednu četvrtinu nokta, što ih čini manjima.

Preporučuje se nositi lak za nokte pri rastu noktiju jer oni dobivaju još dodatnih zaštitnih slojeva.

Naši nokti su zapravo slojevi keratina, oni su mrtvi, ali to ne znači da štetne kemikalije lakova za nokte ne mogu ući u krvotok.
Štetni sastojci laka za nokte su:

-flormardehid 
Bezbojni plin koji može uzrokovati vrtoglavice, glavobolju i mučninu pri njegovu udisaju (lakiranje noktiju)

-toluen 
Otapalo koje se dobiva iz nafte, izaziva rak. Jedan od sastojaka u "Seche vite" nadlaku.

-formalin
Otapalo koje se dobiva od flormardehida, također opasno.

Klasični lakovi za nokte koji se kupuju kod nasu drogerijama ne sadrže ove štetne sastojke osim Evelinovog tretmana za nokte, ali na pakiranju su ispisani svi sastojci.
Ovi su sastojci poseban problem u Americi jer skoro svaki njihov drogerijski lak sadrži gore navedene sastojke, dok ih većina brendova u EU izbjegava koristiti.

Sigurno znate kako "nokti trebaju predahnuti od lakiranja na nekoliko dana", ali to je mit.
Naši nokti su, kao što sam već napisala, mrtvi, i nije dokazano da im treba "predaha" od lakiranja.

Međutim, koristite dobar bazni lak kako bi izbjegli mrlje boje na noktima koje estetski ne izgledaju lijepo, i nikako ne kupujte kineske lakove o kojima je pisala Danijela s bloga "By Danijela", inače najbolja balkanska nail art blogerica. Njen post možete pročitati ovdje.

Eveline lak za oporavak noktiju vam je oporavio nokte, ali ga više ne želite koristiti?
Kao što sam napisala, Eveline sadrži flormardehid koji je ujedno i učvrščivać noktiju koji se zbog tog sastojka oporave.
Ulja imaju istu moć, samo ona nisu toliko "agresivna" što znatno usporava proces.


Dosta ljudi ima dvojbu oko uljanog odstranjivaća ili acetona, a ja koristim oba.
S uljanim odstranjujem lak, a s acetonom čistim zanoktice jer je brže i praktičnije, a onda ih hidriram uljem jer aceton isušuje nokte i zanoktice.

Moji nokti još uvijek nisu dugački, ali su znatno ojačali nakon mjesec dana njegovanja.

Nadam se da sam odgovorila na neka pitanja u vezi ove teme :)

Instagram: @_moonstears_ I @cupkothedog
Twitter: @moonstears05
Facebook: moonstears
Pinterest: @moonstears

<3

M.





17 comments:

  1. Super post. Jako interesantan i kosristan. ❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Imam isti problem koji si ti imala. Koristila sam jedno vreme Eveline za ojačavanje noktiju i on mi je bio odličan, nokti su mi ojačali od njega, ali nije trajalo dugo nakon prestanka koriščenja. Probaću s uljima da sredim nokte, nadam se da će mi pomoći. Odličan post. :)

    Novi post: misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Držim fige! Obavezno mi javi rezultate! :*

      Delete
  3. Wow, stvarno predobr post!
    Imala sam problem sa pucanjem noktiju nakon što bi duže vrijeme bili u vodi, ali sam koristila Avon 5in1 tretman za nokte i sada je sve ok. Za ovo ulje prvi puta čujem, no ako mi se ukaže prilika probaću ga.
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ReplyDelete
  4. Super post! Osobno ne mogu pustiti svoje nokte ni cm duže,ova ulja mi se čine baš dobra,možda isprobam nešto slično! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Draga moja, hvala ti na ovom postu. Ja koristim essenceov lak i on mi pomogne, ali ne toliko. Jedva čekam isprobati ovo s maslinovim uljem. Genijalno!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ReplyDelete
  6. Genijalno draga!
    Novi post je na mom blogu bilo bi mi drago kada bi me podržala nekim komentarom. <3
    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nikad nisam radila izlivanje, jer mislim da će mi se nokti uništiti od toga. Odličan post, vrlo koristan! ♥♥♥

    BTS Life Hacks -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Blog ti je sjajan! Nisam ni znala da bloguješ dok nisam videla link ispod posta kod mene gde si komentarisala. Vredelo je klika na njega. <3 Divne fotke, dizajn bloga, a naročito teme kojima se baviš.

    ReplyDelete
  9. Draga Ariana odličan post kao i ubijek !
    GIVEAWAY -> http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <--

    ReplyDelete
  10. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  11. Post je odliičan. Bogat je mnogim korisnim informacija i zbog toga mi se dopao i nema ih mnogo takvih. 😘

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign