The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Wednesday 16 August 2017

Kompletni vodić kroz Instagram fotografije


Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža i svatko želi imati kvalitetne fotografije.
Danas vam pokazujem kako uređujem svoje Instagram fotografije, te neke trikove koje sam naučila s vremenom.
Također, ako želite vidjeti još mojih slika nadolazećih posteva, zapratite me na Instagramu @_moonstears_

Ovaj post nije o Instagram feedu, već o svakoj fotografiji posebno, od samog fotografiranja, do objavljivanja slike na Instagramu!


1. Prije fotografiranja

Pripremite predmete i poslažite ih na neku podlogu. Pazite da ne pretrpate podlogu jer neće izgledati "Tumblr" već kao da ste nabacali predmete što zapravo i jeste, ali trik je da se to ne primjeti nego da izgleda kao da ste svaki predmet postavili na određeno mjesto s razlogom :)

Preporučam bijelu pozadinu, jer se na nju sve boje uklope.

Kad dodavate neke ukrase, cvijeće ili slično, pazite da opet ne natrpate sliku cvijećem, jer ne otvarate cvijećarnicu, već fotografirate. 
Poneki cvijet tu i tamo je sasvim ok :)

Ako slikate npr. slike, pazite da vam sve stanu u kadar. Na donjoj slici mi nisu sve stale u kadar što u većini slučajeva ne izgleda dobro, ali slika može svejedno izgledati dobro.


2. Za vrijeme fotografiranja


Pazite na svijetlo! Ja imam puno prozora, pa samo dignem rolete iz svih smjerova, a ako niste u takvoj mogućnosti, lako poslje posvijetilte fotografiju.

Isto vrijedi i kad slikate neki objekt, a ako nema dobro osvetljenje, poslje možete posvijetliti fotografiju.

Provjerite da li je leća fotoaparata (ili mobitela) čista, jer ste uzalud otvarali i zatvarali cvijećarnicu ako vam je fotografija ispala mutna zbog zapackane leće.

Pri fotkanju NE MRDAJTE fotoaparat (ili mobitel). Ako ste nespretni kao ja, ovaj korak vam možda bude nešto teži nego prethodni, ali vježba čini čuda! Meni je fotoaparat ispadao iz ruke, ali nisam odustala, nemojte ni vi.


3. Uređivanje fotografija

Na mobitelu imam mapu "Instagram" u kojoj su sve aplikacije za uređivanje slika.
"Photo grid" ne koristim tako često, ali ga imam za svaki slučaj. "VSCO cam" ima super filtere, ali ni njega ne koristim često u zadnje vrijeme.
"Snap seed" sam nedavno otkrila i on je moj apsolutni favorit što se tiče aplikacija. Jednostavan je za korištenje, a ima puno opcija.

Moje fotografije često ispadnu pretamne ili presvijetle, tako da to najčešće podesim, a onda ambijent.

Ne koristim tako često filtere, jer neki mogu uništiti fotografiju.

U Snap seedu obrežem fotografiju u oblik kvadrata da ne moram u Instagramu, a ponekad je ostavim u njenom orginalnom obliku.

4. Postavljanje slike na Instagram

Vjerujem da svi znate kako postaviti fotografiju na Instagram, ali ne znate što napisati u opisu. 
Mučila sam se s tim problemom dosta dugo, jer je glupo da samo napišeš hastagove, pa sam se sjetila da postoje i emojii. Znam, ja sam genije. 
Staviš par emoji-a i hashtagova i to je to!

Ne volim kad su hastagovi odmah poslje opisa (ili emoji-a), pa ih odvojim točkama.

Kliknem na "objavi" i to je to!
...

Nadam se da vam se post svidio! Kontaktirajte me na Instagramu, veselim se vašim slikama, i zapamtite, vježba čini čuda!

Instagram: @_moonstears_
Facebook: moonstears
Pinterest: @moonstears
Twitter: @moonstears05




15 comments:

  1. Odličan post. Mnogo mi se dopada što si sa nama podijelila savjete za uređivanje, ali i samo slikanje fotografija ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  2. Sjaaajan post! Sigurna sam da će mnogima koristiti, pa i meni. :D Samo ovako nastavi, mnogo mi se dopadaju tvoji postovi u posljednje vrijeme. ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-backpack-essentials.html

    ReplyDelete
  3. Sa svime se slaže i sve se trudim da primenim. Što se editora tiče, koristim isto što i ti. To jest, PhotoGrid retko, ali mi je tu za svaki slučaj, VSCO ponekad i Snap Seed često. Uz to po potrebi koristim i PhotoShop i PhotoScape (za komp) i AirBrush (za fon). Možeš da ih probaš, extra su, mada je PhotoShop prekomplikovan i treba ti mnooogo vežbe.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponekad kroistim i fotoshop na laptopu :) hvala

      Delete
  4. Predivan post i odlicni saveti.

    Uclanila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Great post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Aaa ova fotografija sa slikama mi je iz nekog razloga prekrasna. Tvoj blog je prelijep, a kvaliteta fotografija me čini ljubomornom. Koji fotoaparat koristiš?

    Luna [lunasbrain.blogspot.hr]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala ti! Koristim Nikon coolpix p610

      Delete
  7. Veoma interesantan post, draga Arina! Jako edukativan i koristan, verujem da ci pomogla mnogima, koji se bave fotografijom! Zaista cenim rad i trud kada su u pitanju fotosutinzi, i uvek se obradujem ovakvom postu!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Great post! Photos are amaizing! :)
    Hope you'll leave a comment here --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign