The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Friday 11 August 2017

Tea time! - 4 blogger struggles


A... You have a... Blog?

Što je to "blog"? To se maže na kruh?

Nije lako biti bloger u današnjem svijetu punom predrasuda. Blog nikada nije dovoljno dobar (Što je dobro na neki način!), a sami se blogeri ne shvaćaju ozbiljno.

It's not easy being a blogger in today's world full of judgment. The blog is never good enough (Which is good in some way), and the bloggers are not taken seriously.

"Imaš blog? Samo tratiš vrijeme, nema tu kruha... Motiku u ruke i u polje!"
Da sam dobila jednu kunu svaki put kad mi je netko rekao da se "ostavim čorava posla", danas bih bila miljunaš. Svaki čovjek je drugačiji, netko voli fizički rad u polju, dok je netko umjetnička duša koja voli fotografirati i pisati. Naravno, mora se puno raditi da se dođe do rezultata, baš kao i kod svakog drugog posla.

''You have a blog? You are only wasting your time, there is no money from  that..  Only hard work pays off.”
If only I had a croatian kuna for hearing everytime that i should '' get a real job’’, I would be a millionare.

Every person is different, someone likes the physical work, like in the field, when others are more artistic souls that like to take photopgraphy and write. Of course, it also takes a lot of work to see the results, just as in any other job.


"Ok, bila sam u krivu, imaš super blog. Možeš li mi reklamirati Instagram profil?"
Imamo svakave vrste prijatelja, a ovakvi se ne bi ni trebali zvati prijatelji. Uostalom, mislite da će tog "prijatelja" netko zaista zapratiti na Instagramu? Normalno da neće. Trebaju li vam takvi ljudi u životu? Ne.

“Ok, I was wrong, you have a great blog. Can you advertise my Instagram?’’
We have different kinds of friends, and friends like this shouldn't be called friends. Anyway, you really think that a ''friend'' like that is going to be followed on Instagram? Of course not. Do you really need this kind of people in your life? No.



"Što ne postaneš youtuberica? Mnogi slavni youtuberi su započeli s blogom, pa se prebacili na Youtube."
Zar bih zaista toliko truda uložila u blog ako želim postati youtuber? Bilo bi jednostavnije da odmah počnem s Youtubeom, a ne s blogom.
 Naravno, nikad se ne zna što budućnost donosi, možda će te me i jednog dana naći na Youtubeu :)

'' Why don't you become youtuber? Many famous youtubers began by being a blogger, then they switched to Youtube''
Would I really put so much work into my blog if i wanted to be a youtuber? It would have been much more simple to start from the begining with the Youtube, not with the blog. 

Sure thing, you never know what the future brings, maybe, someday, you will find me on a Youtube.

"Imaš blog? Aaa, glupiraš se po Internetu kao youtuberi."
Možda netko zaista ima blog na kojem se "glupira", iako je to preteška riječ za tako nešto. Postoje blogovi na kojima ljudi pišu o depresiji, anksioznosti... Ako je to glupiranje, onda je ovaj svijet otišao u--
Ne volim kad se uspoređuju youtuberi i blogeri, prije svega zato jer su to dva različita zanimanja (da, u inozemstvu su to zanimanja!) s različitim namjenama.
Blogeri informiraju, dok youtuberi zabavljaju ljude. Zabavljanje NIJE glupiranje niti će ikada biti.
Svi volimo "pustiti mozak na pašu" i pogledati koji zabavni youtube video, zar ne?


''You have a blog? Aaa, you are fooling around on the internet just like the youtubers.'' 

Maybe someone has a blog on which they are fooling around, although that is a too harsh word for something like that. There are blogs on which people write about depression, anxiety… If that is considered  as fooling around, then this world has gone to --…
I don't like when the youtubers and bloggers are being compared, first of all that are two different kinds of interest (yes, in the abroad they are occupations) with different purpose .
Bloggers inform, while youtubers entertain people. Entertainment is NOT and it will never be fooling around. 

We all like to take it easy and watch some entertaining Youtube video, don't we?

Nakon svega, zapamitite: nitko ne upravlja vama nego vi sami, što znači da ako želite otvoriti blog, (a roditelji vam to dopuštaju ako ste maloljetni) učinite to! Blog možda neće uspjeti, a možda i hoće! Takav je život, nikad ne znaš što će se desiti, a i bolje je tako u ovom svijetu punog informacija gdje se zna što će se desiti.

Napišite vaše mišjenje u komentare.



Instagram: @_moonstears_
Facebook: @Moonstears
Pinterest: @moonstears
Twitter:@moonstears05

<3

M.



22 comments:

  1. Apsolutno se slažem s ovim postom!Upravo zbog ovakvih gluposti koje ljudi misle ne spominjem im uopće blog.Znam da neeć imati poštovanja prema tome i mojem trudu.Nažalost moramo se susretati s ovakvim glupostima i to je bezveze.No,ipak mi je draže kada recimo ljudi koje znam,ne znaju za moj blog.Ostaje kao neka moja tajna. :)
    Super,originalan post!Slike su fantastične!
    I toplo,toplo vjerujem da ću te jednog dana vidjeti kao youtubericu ;)
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad se ne zna, možda jednog dana "osvanem" i na Youtubeu :)

      Delete
  2. Odličan post! U potpunosti se slažem sa tobom. Većinu stvari su mi pričali kada su saznali za moj blog preko moje nastavnice. A ni dan danas ne znam kako je ona to saznala. Uvek su me pitali da postavim njihov instagram profil na blogu. Inače, slike su zaista predivne! :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To reklamiranje je užas! Hvala na komplimentu <3

      Delete
  3. Joooj prva stavka! Mislim da to ljudi odmah pomisle kad im se spomene blog. A najgore mi je kad im reknes da i ti radis i da nije to tako jednostavno, njihov komentar je uvijek nesto tipa: A kopat je jednostavno? Kako te nije stid rec da ti nesto radis i da ti je tesko kad mnogi ljudi kopaju kanale. Hahahhahah. Joooj...
    Preodlicma ideja za post i definitivno si sve rekla kako je!!!

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nažalost to je surova realnost :( Hvala ti <3

      Delete
  4. Predobra ideja za post stvarno, uživala sam u čitanju i naravno opet me nisi izneverila niti ćeš haha, slike su preeeelepe a sam post već sam rekla, slažem se sa tobom, najviše se dogadjaju predrasude pod stavkom 1 ako se ja pitam... Mada i ovo za glupiranje je tu približno... Ljudi ne shvataju šta sve obuhvata jedan blog... A pretpostavljam da nikad ni neće shvatiti dok ga ne budu i sami vodili... A do tad shut your bubble gum...


    Boomy's Place

    ReplyDelete
  5. Apsolutno se slazem sa tobom .Sve sto si napisala stojim iza toga do svake reci .Danas je youtube vise poznat javnost dok blog i dalje ceka svojih pet minuta slave .Takodje me iritira kada neko kaze da su jutjuberi blogeri .To apusolutno nije tacno .Svaka cast na originalnosti



    Ako imas vremena na blogu je trentno darivanje i bilo bi drago ako bi se prijavila .O cemu je rec pogledaj u novom post na blogu


    booksdiar.blogpspot.rs

    ReplyDelete
  6. Baš iz ovih razloga ja i ne spominjem toliko često blog, ali čak i kada spomenem - to budu odabrani ljudi, za koje znam da neće ismejati moj trud i ciljeve. Bitno je da ti sam u sebe veruješ, sve ostalo će samo doći!
    I apsolutno se slažem da je blog jedno, a youtube drugo. Čak smatram da je teže voditi blog, jer je potrebno umeti zainteresovati ljude putem pisane reči i fotografije, raditi na sebi itd. Rekla bih da youtuber može biti svako, bloger ne. Svaka od te dve stvari ima svoje prednosti i mane, ja samo iskazujem svoje mišljenje :)

    One day escape | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisana riječ se danas malo cijeni. Slažem se s tobom <3

      Delete
  7. Jako je žalosno to što ljudi ovde nemaju blage veze sa blogvim i blogovanjem. Došla sam čak i u situaciju da sam kao odgovor na "Imam blog" dobila "Je l' to kožna bolest? Je l' zarazno?" Znači, ljudi...

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  8. Vrlo originalna tema. Za moj blog zna samo moja mama i ona mi zapravo nista nije ni rekla u vezi njega, uvek mi zeli pomoci oko slikanja i tako toga. Ali ne zanima je previse i nikada me nista ne pita u vezi toga ali mi i tako nista lose ne kaze. Bas ovo sto si napisala za reklamiranje i te neke lose komentare koje daju 'prijatelji' zbog toga nisam ni rekla njima. Zelim da ovde budem ovo sto jesam i da me ne sprecavaju. Mislim da ako oni saznaju da cu nekako prestati da budem ono sto jesam i da moj blog nece imati smisla.
    Inace, post si odlicno napisala. :)

    Otvorenog srca sa vama: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. hello dear,
    i'm following of your nice blog,can you follow mine?
    On my blog of course...
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    :) thanks

    ReplyDelete
  10. Slažem se sa tobom u svemu što si rekla. Toliko je danas predrasuda oko bloga i ljudi samo gledaju kako će da te omalovažavaju. Ja još uvijek nemam želju da podijelim sa svojim prijateljima da imam blog, a sigurna sam da će se uskoro otkriti jer ga imam već godinu i pol i saznaće. Nadam se da će te predrasude nestati vremenom ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  11. Great post, thanks for sharing.
    Would you like to follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back.
    http://www.easys-tyle.com/

    ReplyDelete
  12. Znam da možda prekasno komenterišem ali htjela bih se nadovezati na tu temu. Ja imam blog i to mi je moj omiljen hobi, mjesto na kojem se opuštam. Kada sam ga tek napravila, svi, pa čak i moji roditelji su govorili kako je to glupost, gubljenje vremena, da u to trošim više novca nego što dobijam. Moj blog je nekako beauty, fashion blog, jer ja volim te stvari, i ne kupujem ih da bih se folirala po netu, nego jer to volim. Kad sam počela, poželjela sam da živim negdje na Zapadu gdje je blog ozbiljno zanimanje. Kako god, za nekih 6-7 mjeseci počele su neke suradnje, naravno to ide pomalo, ali je dovoljno da im svima "začepim gubicu" o tome kako se trebam latiti hobija od koheg ću imati koristi. Svakako super post
    Ako želiš pogledaj i moj blog ��
    hadzeramakeup.weebly.com

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign