The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Tuesday 18 July 2017

Tea time! - Klonovi


Prije nego što počnete s čitanjem ovog posta, poželjno je da si napravite neki napitak, zavalite se u jastuke i pustite muziku!

Društvene mreže su popularnije neko ikad prije i svatko želi imati savršeni feed, šminku, život...
Ali u svemu tome ne primjećujemo da smo svi isti.

Ako Kim K. nosi vreću za smeće na sebi, sutradan svi nosimo vreću za smeće, bez obzira što je to možda glupo.
Kylie Jenner izbaci liniju ruževa, nemaš para za orginal pa kupiš kopiju koja u sebi sadrži i nuklearni otrov, ali se uklapaju u tvoj Instagram feed pa nema veze.
Znaš li sto radiš some tijelu? Isplati li se riskirati svoje zdravlje zbog par slikica ruževa?
Uništavaš svoje tijelo dok Kylie od toga zarađuje, jer promoviraš njen brend preko društvenih mreža.

Nemoj me krivo shvatiti, ako se želiš šminkati jer te to usrećuje, šminkaj se!
Ako je šminka tvoj način izražavanja, šminkaj se!
Ako ti je šminka hobi, šminkaj se!
Ako se šminkaš zbog nekih uvreda ili zbog drugih, malo preispitaj svoju odluku.
Svi mi vidimo te savršene cure s Instagrama koje imaju make up "on fleek", predivnu Instagram temu, outfite...Sve!

Ali sto s događa iza svega toga? Nakon što skinu šminku s lica i obuku se u najudobniju piđamu?
Budu iste kao i svi mi.
Jako mi je žao kad se netko uspoređuje s njima, jer taj Instagram život nije život, on je samo predstava i promocija poznatih bredova.

Svi se na isti način šminkamo, izgledamo kao klonovi jedni drugih. Gdje je nestala raznolikost?
Svako od ima drugačiju osobnost, ali zašto onda svi izgledamo isto?

Umjesto da budeš "u trendu", nosi ono što tebi odgovara (a ne Vougeu i tim čudima) i u čemu se osjećaš dobro, ne mora biti piđama, može biti i neka lijepa haljina u kojoj se osjećaš kao top model!

Sjeti se izreke "Pravila su tu da se krše".
Kako bi bilo da nosiš ono što se tebi sviđa i da imaš svoj stil, a ostali neka slobodno budu "u trendu".

Ja sam se uspjela ofarbati u tamno smeđe (možete vidjeti po slici, to sam ja), i moram priznati da mi se sviđa kako mi stoji, puno bolje od moje prirodne boje kose koja izgleda kao da mi je vjeverica uginula na glavi, najozbiljnije.
Međutim, ja sam svjetle puti, što znači da su mi obrve svjetle, pa sam malo otišla na Instagram tražeći način kako da ih prirodno popunim, ne instagramski prirodno, već prirodno. Pogledala sam par tutorijala rekla sam sama sebi da ja to mogu.

Ne šminkam se uopće, jer mi šminka nije potrebna, ali pročitala sam da obrve moraju biti iste boje kao i kosa, pa sam kupila olovku i zaputila se u nove avanture.
Kako sam izrazito spretna osoba (sarkazam), obrve su ispale užasno. Više to nisam bila ja, već moja karikatura.
Odmah sam skinula šminku s obrva i to sam bila ja.

...
Instagram: @_moonstears_
Facebook: @moonstears05
Twitter: @moonstears05

Nadam se da ste uživali i da ste popili svoj ledeni čaj :)

<3

M.

















35 comments:

  1. Uživala sam čitajući post i drago mi je što postoji neko sa zdravim načinom razmišljanja, pored svega u današnje vreme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liepši komentar nisam mogla dobiti. Hvala <3

      Delete
  2. Pustila sam muziku, ali nisam imala vremena da napravim neki napitak :D. Svejedno, post je zaista bio divan. Tako lepo si opisala to koliko žudimo da pratimo neki trend iako nam to uopšte ne pristaje, i iako svi izgledamo kao klonovi jedni drugih. Mislim da trebamo prihvatiti sebe takve kakve jesmo, jer samo tako ostale devojke shvatiće da koliko god želele da liče na neku pozantu ličnost, ne trebaju da zaborave da su one zapravo takve kakve jesu. Bez šminke. Bez pretesnih cipela ili odeće. Bez svega što ih čini neudobno. Sjajno!!! ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nema veze, bitno da si muziku pustila :) Hvala ti <3

      Delete
  3. Odličan post! Definitivno se slažem s tobom :) Svatko treba zavoljeti sebe i prihvatiti sebe kakvi smo <3
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  4. Slasem se sa tobom! Ni ja se ne sminkam, a na instagramu mi se svi smeju samo zato sto radim ono sto volim, izbacujem slike prirode koje sam uslikala.
    Super si sve napisala!
    https://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni se tebi smiju jer si drugačija... Smij se i ti njima što su svi isti :) Hvala ti <3

      Delete
  5. Slažem se sa svakom tvojom riječi. Ni ja se ne šminkam i ne pratim te trendove. Trudim se biti drugačija i to mi paše. Normalno da ću obući nešto ako mi se svidi, a da i je u trendu, ali da sada kupujem Kyline ruževe i te gluposti, nema šanse. Drago mi je da ima još ljudi kao ja. Predobar post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ReplyDelete
  6. GENIJALAN POST! Prosto sam oduševljena... Ni ja se nikada ne šminkam. nisam probala ni original ni kopiju Kylie ruževa, niti želim. Imam 14 godina, jako malo šminke i nikad nisam imala pretjeranu želju za njom. Prirodnost je za mene najvažnija. :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. "Kylie Jenner izbaci liniju ruževa, nemaš para za orginal pa kupiš kopiju koja u sebi sadrži i nuklearni otrov, ali se uklapaju u tvoj Instagram feed pa nema veze", ahahahaha ovo je najjače. :D Znači, koliko ja tebe obožavam zbog ovakvih postova, to nije normalno. Milioniti put, svaka čast! Treba ti odati priznanje. Sve si perfektno rekla. :D

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme, hvala ti puno! Ne znaš koliko mi to znači <3 <3 <3

      Delete
  8. Slažem se s tvojim razmišljanjima,palac gore :)
    Ne bojaj obrve sigurno izgledaš dobro i ovako, ne opterećuj se instagram fazonima :)
    Veliki pozdrav :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Jako zanimljiv post! Slažem se u potpunosti da ne trebamo biti svi isti! Jako mi se sviđa završetak,pomalo si me nasmijala,jako je lijepo što si ostala ono šta jesi i to ti je najbitnije! Potpuno e slažem! Boja kose ti je jako lijepa(ne znam kakva je bila prije,ali ova ti je predivna!) <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Prethodna, ujedno i prirodna boja kose mi je izgledala kao da mi je vjeverica uginula na glavu :D

      Delete
  10. Obrve,obrvice heh :D Predivan post, nasmijala si me krajem :D Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Divno sroceno! Slazem se sa svim sto si rekla...
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Ja se u potpunosti slažem sa tobom. Mislim da nam treba više djevojaka poput tebe. Veliki pozdrav, zapratila sam te. Izašao je novi post na blogu pa bi mi značilo da pogledaš ako imaš vremena i da izraziš svoje mišljenje.
    myminiworldnina.blogspot.ba

    ReplyDelete
  13. Bilo bi divno kad bi i druge djevojke ovako razmišljale. Svi previše podliježemo trendovima s društvenih mreža, zbilja je postalo alarmantno. Ne znam kakvu boju kose si ranije imala, no ova trenutna stvarno divno izgleda i drago mi je da si zadovoljna. Bilo kakva promjena na obrvama u početku može izgledati dosta čudno, znam da je puno djevojaka imalo takva iskustva dok se nisu navikle.
    Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Ja kad bar malo popunim obrve izgledam kao neka druga osoba, a kako nemam strpljenja popunjavati ih svaki dan, bolje da ostavim takve kakve jesu, priroda mi ih nije dala bez razloga.

      Delete
    2. U pravu si. Najbitnije je da se ti osjećaš dobro takva kakva jesi :)
      Hvala na posjeti, uzvratila sam praćenje.

      Delete
  14. Slažem sa svakom riječju gore napisanom. Zaista bi bilo super kada bi bilo više djevojaka kao što si ti. Više posebnih djevojaka. Ti si takva. I svaka čast na tome!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  15. Oduševila si me ovim postom (posebno porukom koju on nosi). :)

    Giveaway je na facebook stranici mog bloga -----> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  16. Nuklearni otrov, hahaha, pa ti si kraljica!
    Nikako ne podržavam fake šminku, a također smatram da je glupo uspoređivati se s nekim, pogotovo s nekom poznatom osobom jer nikada ne znamo koliki tim stoji iza jedne na izgled obične, spontane fotke. Sviđa mi se tvoj stil pisanja i zapratila sam te :)

    MMara

    ReplyDelete
  17. Uživala sam čitajući! Predobar post !
    https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    ReplyDelete
  18. Koliko realan i fantastican post. Divno je videti da neko razmislja isto kao i ja. Takodje mi se mnogo dopadaju fotografije <3 Divno.

    Mnogo bi mi bilo drago, ako bi nasla vremena da pogledas moj novi post ---------
    Mellowcent | My Wattpad Story

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign