The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Saturday 15 July 2017

Q and A!


Evo i obećanog Q and A!
Postavili ste mi super pitanja i zaista vam hvala!
Također, blog ima i vlastitu domenu moonstears.com, konačno sam se riješila glupog "blogspot.com" :D


Pitanja:

Where do you see yourself in ten years? 
I see myself as full time blogger living in Barcelona :D 
Dreams <3

 Omiljeni blog?
Pratim dosta blogova, ali nekako u zadnje vrijeme obožavam Live like there's no tomorrow

Da li gledas Pll i koji ti je omiljeni lik ?
Gledala sam PLL i serija je super! Omiljeni lik mi je Aria. Dosta smo slične, mada se ja ne petljam s profesorima :D

Koja pjesma te opisuje?
Hm, teško pitanje, možda "Believer" od Imagine Dragons ili Lanina nova balada "Kuda da krenem".

Omiljena zivotinja ?
Delfin :)

Omiljena društvena mreza ?
Instagram :D

 Omiljeni muski i ženski bloger ?
 Petra sa bloga THIS IS MY LIFE i Mihajlo s bloga MY BOOK CORNER

Sta mislis o blogu MY BOOK CORNER ?
Sve najbolje! Zabavan i orginalan blog ;)

Omiljeni slatkiš?
Nutella B-ready. Ovisnik o Nutelli <3

Posljednji film koji si gledala?
Vjerojatno Brzi i žestoki 7 po 100-ti put :D

Omiljena serija?
Gossip girl, Pretty Little Liars i Riverdale

Knjige koje trenutno čitaš?
A.J. Fikry - put do sreće i Mi djeca s kolodvora zoo

Tvoj životni moto?
"Follow your heart, but take a brain with you".

Ljeto ili zima?
Po zimi ljeto, a po ljeti zima :D

 Omiljeni grad?

Lima (Peru) i Split

Cilj na blogu?

Usrećiti čitatelje :)

Najdraža vrsta obuće?
Nemam je, najviše volim biti bosa :)

Najdraže ljeto?

Sva su posebna na svoj način.

4. Baviš li se nekim sportom?

Da, plešem Hip-hop već pet godina

Trenutno najdraža pjesma?

Mama i By your side od Jonasa Bluea

Omiljeno godišnje doba?
Proljeće i jesen

Postavi si jedno pitanje koje ti nitko nikada nije pitao, a voljela bi da je i odgovori na njega.

Jesi li egoistična?

Da. :D

Koja ti pjesma nikada neće dosaditi? 
Hey ma od J Balvina (ne znam koliko puta sam je slušala)

Koja tri filma svaka osoba mora pogledati?
La la land, Me before you i Wonder Woman.

 Navedi pet stvari koje svaki dan radiš. 
Jedem, pišem blog, slikam, vozim se busom...


Da li bi voljela da ti poznate ličnosti budu roditelji i ako da, koje?
Možda :) Blake Lively i Ryan Gosling

Omiljeni mjesec u godini?

Lipanj

Kad bi morala da uzmeš nekog insekta kao ljubimca koji bi to bio?

Muhu, mada znam da bi me izludila xD

 Jesi li ikada pisala dnevnik?
Naravno, imam i post o njemu :)

Voliš li čitati?
Obožavam! Spavam s knjigama! (Ne u doslovnom smislu :D )

Kako provodiš ljeto?

Pišući blog i gledajući Netflix :D Basic AF

Najdraži filmovi?

Brzi i žestoki (5-8)

Nadam se da vam se post svidio, ostavite komentar :)

<3

M.

Twitter: @moonstears05
Snapchat:@moonstears05
Instagram:@_moonstears_

38 comments:

  1. Odličan post! Odgovori su jako zanimljivi. Drago mi je da si odgovorila na moja pitanja :)


    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. I ja obožavam film F&F <3 Imamo puno sličnosti, mada ja ne volim baš da čitam knjige. :D

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
  3. Odlični odgovori! Svi smo te malo bolje upoznali ovim postom. :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post! Sviđaju mi se tvoji odgovori, sada mi je žao što sam ti zaboravila postaviti pitanja, ali biti će još Q&A-a sigurna sam *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, biti će još prilika! Hvala <3

      Delete
  5. Drago mi je da sam te bolje upoznala nažalost sam propustila priliku za postavljanje pitanja :)
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit će još prilika! Hvala na komentaru!

      Delete
  6. Pitanja i odgovori su bili jako zanimljivi. Nisam ti postavila pitanja jer prosto nisam znala sta da napisem, ali si generalno odgovorila na sve sto me je zanimalo. Odlican post!
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumjem te, i meni se to često dešava :) Hvala ti <3

      Delete
  7. Super odgovori! Po zimi ljeto, a po ljeti zima XD Istina!
    http://janead.blogspot.rs/2017/07/kako-ja-pisem-post.html

    ReplyDelete
  8. Knjige i nutella, ne postoji ništa bolje! Odličan post, molim te da mi na komentar odgovoriš kako ti je bilo ovde na blogu u početku i kako si se osećala?☺
    http://miacosa.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina! Ja sam prije ovog bloga imala još jedan koji je bio dosta popularan i na njemu nisam skrivala svoj identitet, ali iako ga nisam skrivala, to nisam bila ja. Radila sam beauty postove jer je to bilo "in" (i još je, nemoj me krivo shvatiti), a to ni sama nisam čitala. Jednog dana sam svu tu šminku dala mami, i moram priznati, puno se bolje osjećam! Bez šminke sam prava ja, s svim svojim manama.
      Prošli blog sam obrisala, i počela ispočetka. Puno se bolje osjećam sada kada znam tko sam ja! Nadam se da sam ti barem malo pomogla :)
      Ako imaš još neko pitanje, javi mi se na mail: arianastears@gmail.com

      Delete
  9. Super pitanja ali još bolji i lepši dgovori! ♥

    teen-scorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Iskreno mnogo su interesantna pitanja a odgovori još interesantniji! Uživala sam čitajući post,a ujedino kao i da sam te upoznala na neki način!♥
    Stigao je novi post,volela bih kada bi ga pročitala i naravno komentarisala ako želiš!Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-doci-do-pozitivnog-razmisljanja.html

    ReplyDelete
  11. Ariana, zaboravih da te pitam, kako si napravila onaj vlastiti domen?

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo sam zakupila domenu na godaddy.com, a onda sam sljedila upute iz tutorijala na Youtubeu i postavila na blog.

      Delete
  12. Pitanja su veomna intresantna,a tvoji odgovori još interesantniji.Sviđa mi se tvoj način razmišljanja!:D♥


    Bella Place.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. Odličan post! Želiš da živiš u Barseloni kao i ja, od kada sam bila tamo ne prestajem da mislim na taj grad! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago ti se! Ja nisam ni do Pariza stigla :D

      Delete
  15. Super post! Neki su me odgovori baš nasmijali,ja često stavim knjigu koju volim prije spavanja kraj sebe XD pa sam se ponadala da nisam jedina al eto :P Uglavnom baš super napisano i bilo mi je zanimljivo čitati!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. Super odgovori! Baš sam se nasmejala na neka. Uglavnom, drago mi je što sam te upoznala malo bolje. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  17. Podsecas me na svoju prijateljicu haha, jako ste slicne. Imas dobar izbor muzike i svaka cast toliki niz godini kojim se bavis plesom. :)
    Ako zelis pogledaj moj blog: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Odličan post za bolje upoznavanje! :)
    I ja spavam sa knjigama i pisala sam dnevnike redovno kao tinejdžerka. *_*

    Kathy's Delight

    ReplyDelete
  19. Obozavam da citam ovakve postove jer tako mogu malo bolje da upoznam svoje koleginice heheh... Zao mi je sto nisam ranije znala za tvoj blog pa da ti postavim pitanja :(( Ali, bice jos vremena ♥♥
    Prvi put sam na tvom blogu i vec mi se dopada tako da si dobila novog citatelja. ♥♥

    Uzvrati ukoliko zelis ♥https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  20. Sjajan dizajn bloga mila :)
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign