The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Sunday 9 July 2017

Sunset in Zagreb


Paklene vrućine haraju Zagrebom, čak je i u 20 sati jako vruće, ali sam izašla fotografirati glavni grad. Fotografije su dosta tamne, ali sam zadovoljna kako su ispale.


Ovaj post je uvod u novu rubriku pod nazivom: "Photography".

Napravila sam Instagram i Facebook stranicu gdje objavljujem razne slike koje će se naći u narednim postevima tako da obavezno kliknite na ikone Instagrama i Facebooka jer će vam se automatski otvoriti profil i stranica :)



S vremena na vrijeme ću objavljivati ovakve postove pune fotografija :)

U komentare mi napišite mišljenje o novoj rubrici i fotografijama!

<3

M.














18 comments:

  1. Fotke su prelepe mila, koju kameru koristiš?
    Divan post!

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Koristim Nikon coolpix p610. Nije najbolja, ali služi svrsi.

      Delete
  2. Fotografije su preljepe,obožavam Zagreb! Voljela bih da objavljuješ više ovakvih fotografija,imaš moju podršku!
    https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Fotke su savršene! ♥
    Pozdrav Zagrebu!!♥
    Posjeti moj blog ako imaš vremena! ♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post! Fotografije su predivne, jedva čekam još neke postove sa ovakvim slikama :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Prelepe fotografije! Zapratila sam te na Instagramu, jedva cekam jos ovakvih postova.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Već obožavam tvoj blog... Cejlokupni post me oduševio, posebno fotkice! Učlanila sam se u tvoj blog, imaš moju podršku! Ideja za rubriku mi se jako dopada, pogotovo jer imaš savršene fotke! ♥♥♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super post draga! Danas sam bila u Zagrebu i zaista je čaroban grad *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  8. Jaooo, predivan post i sjajne fotografije. Ja mnogo, mnogo, mnogo obožavam Zagreb i nadam se da ću ga i ja napokon posjetiti ovog adventa. :) ♥


    Laylva

    ReplyDelete
  9. Predivne fotografije, mnogo mi se sviđaju :) <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign