The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Friday 7 July 2017

Moje misli u javnom prijevozu


Evo mi busa!
Brzo!Moram pripremiti pokaz! Ne mogu se izvlačiti crvenom kosom (ne pitajte!)...



O shit! Slušalice su mi se zapetljale o mobitel, ali ionako idem u stražnji dio, a tamo nikad ne bude kontrole...

Isuse Kriste i svi sveci! Ovdje smrdi gore nego u kavezu majmuna! Ček, smrdi li uopće kavez majuma? Ariana, tuko jedna, normalno da smrdi! To su životinje!

Evo mjesta do prozora s ekstra prostorom za noge (ekstra je dok ne sjednu drugi ljudi), sad kad se izvalim na sjedalo, pustit ću si Jonasa Bluea i maštati o moru do Črnomerca!

Slikovni rezultat za bus tumblr


Zašto mi kosa izgleda tako... Crveno? Hm, možda zato što sam nasljedila crveni pigment od bake Ane br. 2.... Ja se pokušam ofarbati u smeđe kad ono ispadnem crvenokosa... #idiot

(Dvije stanice kasnije)

Super, žena me nije samo zgurala već sad i razgovara samnom! Ne kuži da imam slušalice, al ih sad moram skinuti jer me zanima o čemu priča... Ljetna vibra, bye!

"...Plenković je danas rekao Petrovu kako ga misli smijeniti, a on nema te ovlasti, pa je zato..."
A kud mi nađe ove klaunove iz Sabora?! Zar nije mogla pričati o smaku svijeta ili kako Karleuša ne pjeva nego reve?


"Dušo, jer ti mene slušaš?"

Slikovni rezultat za bus tumblr

"Ma da, samo... Moram izaći na sljedećoj stanici... Možete li se ustati?"
Koji ja vrag radim? Imam još 5 stanica do Črnomerca! Kako ću doći do njega? Ali opet, nema šanse da čujem išta o klaunovima u Saboru... Nemam izbora!

Zašto se vrata ne otvaraju? Jadno ovo dugme "Stop" koliko ga pritišćem! Nema veze, izaći ću na sljedećoj stanici.

Povezana slika

Ajde, stop, stop, stop! Zašto bus ne staje?

"Joj! Sad sam se sjetila! Ovo je brzi bus! Zadnja stanica nam je Črnomerec! Imamo još najmanje 10 minuta do Črnomerca, hajde, dođi sjesti, da nastavimo naš razgovor!"
Pa da! Ovo je brzi bus! Kako to nisam shvatila? Vozim se ovom linijom najmanje 5 godina!
Sad joj ne mogu uteći... Vjerujem da ću uživati u ovom razgovoru...


...
Znam da je post jako kratak ali nisam imala nešto inspiracije... Moram vam se zahvaliti na 1.000 pregleda i 20 članova (21 zapravo, ali 20 bolje zvuči)! Wow! Hvala vam što čitate moje ludorije! 
Ovim postom nisam željela nikoga uvrijediti, samo malo nasmijati i zabaviti! :)

<3

M.












15 comments:

  1. Odličan post, samo tako nastavi! <3
    Izbacila sam novi post, bilo bi lijepo od tebe da ga pročitaš i komentiraš! ;) <3

    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan post! Uživala sam čitajući ga :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nasmejala si me ovim postom. Slicne situacije i sama nekad dozivljavam u prevozu, tako da te razumem. Uzivala sam citajuci post.

    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Ja imam tu srecu da se sa ovakvim problemima ne vatam u kostac,zivim na selu..da ne pomislite nesto XD Ali,svakako,razumem u potpunosti,jer kad god odem do sestre,situacije je identicno slicna,pogotovo leti..svi ti parfemi,znoj..sve to daje mesavinu koja potstice mucninu,ali bukvaln. Nasmejala sam se nekim recenicama,divno odradjeno draga!

    Alia's little world

    ReplyDelete
  5. Super post! Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Jako divan post, draga. Živim na selu, pa nemamo gradski prevoz, ali svake godine idem u Beograd, i skoro svake godine idem u Novi Sad. Najčešće idem leti, pa znam kakva je gužva, a ima i raznih ljudi. Sve to miriše užasno. Jako lep post, originalna ideja.

    laAdda | Story time: Ukleto groblje

    ReplyDelete
  7. Predivno pises, Ariana!
    Novi sam clan tvog bloga. Ako zelis pogledaj moj blog i uzvrati pracenje.
    P.S. Zelim ti mnogo srece u daljem blogovanju. <3
    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Veoma interesantan post. :D Ta žena baš želi da razgovara, haha. :D

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  9. hahah jako zanimljiv post,baš si me nasmijala !Ovako se nešto i meni često dešava! Imaš moj follow nadam se da uzvraćaš!
    https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign