The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Tuesday 4 July 2017

Obavijest! + najava za Q&A



Imala sam super plan za novi post, i onda je inspiracija otišla... Pa sam išla fotkati misleći da ću dobiti inspiraciju za pisanje ali nisam i tako muku mućim s novim postom, ali napisat ću ga za najviše dva dana!


Mene zanima da li vi velite da ja fotkam svoje slike ili da ih skidam s neta?
Postovi će naravno, brže ići ako skidam slike s neta, ali volim slikati i svoje slike... 

Naslovnica je moja slika :)

I također sam odlučila napraviti prvi mali Q&A :)

Pitanja mi postavljajte u komentarima (gdje drugdje :) ) do 15.07 kad ću odgovarati na njih u posebnom postu :)


9 comments:

  1. Nice idea! :)
    I've got a question for you, where do you see yourself in ten years? :)

    I'm following your blog and I hope you answer my question and follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    ReplyDelete
  2. Super post Ari!!

    1.Ominjeni blogovi koje volis da citas ?
    2.Da li gledas Pll i koji ti je ominjeni lik ?
    3.Koja pesma bi te opisala ?
    4.Ominjena zivotinja ?
    5. Ominjena drustvena mreza ?
    6. Ominjeni Muski i Zenski bloger .
    7.Sta mislis o blogu MY BOOK CORNER

    booksdiar.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Volela bih da ubacuješ i svoje, a i slike sa interneta. Kako ti je lakše. Ta slika je predivna :)
    Pitanja:

    Omiljeni slatkiš?
    Poslednji film koji si odgledala?
    Omiljena serija?
    Knjiga koju trenutno čitaš?
    Koji je tvoj životni moto?

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. 1. Ljeto ili zima?
    2. Omiljeni grad?
    3. Najdraži citat?
    4. Cilj na blogu?
    5. Omiljena društvena mreža?

    Jako mi se sviđa tvoj blog, ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    ReplyDelete
  5. 1. Najdraža vrsta obuće?
    2. Koji si razred/škola?
    3. Najdraže ljeto?
    4. Baviš li se nekim sportom?
    5. Trenutno najdraža pjesma?

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  6. Jako lep post, draga. Naravno da je bolje da imaš svoje fotografije, ali izbor je tvoj.

    1. Da li bi volela da ti poznate ličnosti budu roditelji i ako da, koje?
    2. Omiljeni mesec u godini?
    3. Kad bi morala da uzmeš nekog insekta kao ljubimca koji bi to bio?
    4. Jesi li ikada pisala dnevnik?

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ReplyDelete
  7. Voljela bih vidjeti tvoje slike, a moja iskrena preporuka je program FastStone Photo Resizer. On mi spašava život. Jest da manji kvalitetu slike, ali se slika puno puno brže postave. Tako da ga isprobaj ako želiš haha, a sada pitanja.
    1. Kako provodiš ljeto?
    2. Omiljena društvena mreža?
    3. Čime se želiš baviti kasnije u životu?
    4. Omiljeno godišnje doba?
    5. Postavi si jedno pitanje koje ti nitko nikada nije pitao, a voljela bi da je i odgovori na njega.

    Želim ti ugodno i zabavno ljeto te se opusti i uživaj!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  8. Naslovna slika je divna pa se nadam da ćeš u postove stavljati svoje slike i time blogu dati još jedan dašak sebe.

    1. Koju ti pjesma nikada neće dosaditi?
    2. Koja tri filma svaka osoba mora pogledati?
    3. Navedi pet stvari koje svaki dan radiš.

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
  9. Baš je dobra naslovna slika :) Ja sam uvijek više za osobne slike,nego one s interneta.
    1. Voliš li čitati?
    2. Kako provodiš ljeto?
    3. Najdraži filmovi?
    https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign