The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Monday 26 June 2017

Iz mog dnevnika #1



Jučer sam, tražeći ni manje ni više nego turpiju za nokte "otkrila" moj dnevnik koji sam pisala u 6. razredu.
Pročitala sam ga cijelog valjaući se od smijeha, pa mi je sinula mi je ideja da tu sramotu pretvorim u post :D
Prepisat ću neke zanimljive isječke iz dnevnika, a onda ću i svoj komentar na isti.
*sva imena su izmjenjena

Iz dnevnika:
16.05.

Ubijte me odmah!
Svi znamo kako kraj školske godine može biti stresan, al ovo je zaista nepodnošljivo, pogotovo u ovoj dobi, kad ne znam da li sam curica, ili tinejdžerica ili ništa od toga... Užas!
Danas sam imala napadaj panike (nisam trebala jesti onaj chessecake) pred cijelim razredom! Profa iz matke me nije pustila na wc da se skuliram, a kad sam se počela tresti na stolici uz plitko disanje, izletila sam iz učionice ko taksena marka! Koji neugodnjak! 
Kad sam se vratila u učionicu, Lovro mi se toliko rugao da sam mu opalila šamar! U mislima, nažalost.
Poslje škole smo Nika, Jana i ja otišle na sladoled i Jana se žalila kako je prekinula s dečkom! Ma da, 12 godišnjaci su sigurno zreli za "veze"...
Bljuje mi se od lažnih veza, depresija i prijateljstva...

Moj komentar:

6. Razred? Stresan? Ja bih se sad vratila u 6. da mogu! U 6. sam imala i krizu identiteta i to je bilo dosta gadno, ali je prošlo!
Nažalost, napadaji panike nisu prošli, ali taj mi je ostao u sjećanju kao najgori odnosno kao najneugodniji jer nitko od djece nije razumio što mi je, osim Nike i Jane, kojima sam održala predavanje o istom, ali one naravno nisu ništa razumile, pa sam in samo rekla  da nisam luda, sve im je bilo odjednom jasno :)
Što se tiče Lovra, na kraju sam ga ipak ošamarila na jednom rođendanu, pa me se klonio :D


Iz dnevnika:

28.06.

Danas je moj prvi dan na moru. Već sam se okupala iako je tek 10 sati ujutro. Svi su na okupu: Ivan, Marija, Fran i Marko. Ne, to nije moja škvadra, već moji rođaci, i nisu neki cool rođaci, već vrtićanci i prvašići.  Imam samo jednu frendicu na moru, Emiliju.

Kako smo se dosađivale, meni je pala "super ideja" na pamet: Svaka od nas mora pojesti jednu žlicu Vegete, a koja ju brže proguta, ona je pobjednik.
Marko, jedan od vrtićanaca je gledao što smo radile, pa je i on, dok mi nismo gledale uzeo jednu žlicu Vegete, ali čim ju je stavio u usta, počeo je vrištati i trčati po terasi kao muha bez glave, a mi smo brže-bolje skupile Vegetu i žlice (jako pametno) i potrčale prema stepenicama, iako sam živjela na katu iznad njih.
Na dnu stepenica nas je dočekala ljutita Markova mama, Danijela.
Nakon što nam je očitala bukvicu, poslala nas je obje doma, a kako su moji sve čuli, još jednom su mi očitali bukvicu...I dali najgoru kaznu na svijetu: Nema kupanja tjedan dana! Tek sam stigla, a već se ne smijem kupati...
Divan dan, nema šta.


Moj komentar:


Kad sam ovo čitala, valjala sam se od smijeha... Točno se svega sjećam... To je bilo pravo djetinjstvo, nisi morao ništa glumatati, ili stavljati fasadu (make up) na sebe da bi bio cool.
A tek kazna... Cijelo sam se vrijeme durila jer mi nisu vjerovali kako je Marko sam uzeo Vegetu, a vjerujem da dan danas misle da sam lagala :)
Iako mi je sad sve skupa smiješno,  tada mi nije bilo smiješno :D



Ovo je bio dosta kratak post, jer me zanima da li vam se sviđa ovakav tip posta, a vi obavezno komentirajte što mislite o ovome :)

<3

M.

P.S. Danas ide još jedan post.




21 comments:

  1. Predivan post, draga. Veoma si me nasmejala. Volela bih i drugi deo ovog posta.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 vjerovatno će u neko doba ići i drugi dio ovog posta. :)

      Delete
  2. Divan post mila, slike su prelepe, ja sam se slatko nasmejala ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Draga, zaista si me divno nasmejala! Fotke su divne, ali tvoj dnevnik i te divne uspomene su brutalne! Ja sam od skoro počela dapišem dnevnik, onako kada se setim da zapišem nešto.. Blog ti je divan, učlanila sam se nadam se da ćeš i ti u moj ♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  4. Odličan, zanimljiv i opušten post! Nadam se da će ih biti još na sličnu temu. :)

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Definitvno će biti postova na istu temu!

      Delete
  5. Ovo je fenomenalno i originalno! Želim drugi deo! :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  6. Hahaha odličan post,volim čitati ovako pozitivne postove i nadam se da će ih biti još! Zaista interesatno! Originalno i svaka čast!
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ReplyDelete
  7. Hahaha odličan post,volim čitati ovako pozitivne postove i nadam se da će ih biti još! Zaista interesatno! Originalno i svaka čast!
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ReplyDelete
  8. Hahahah, valjam se od smeha! Zaista savršen post da nekome ulapšaš dan! Nadam se da će imati još postova na ovoj temi jer je zaista, kao što sam rekla, savršeno! ❤




    teen-scorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Nasmijala si me :) .Predivan post,želim vidjeti i drugi dio haha.
    Blog ti je divan,zapratila sam te,ako hoćeš uzvrati :)

    xdreaannx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jaooo, totalno te razumem. Skoro sam citala svoje stare dnevnike (inspirisane crtacem Barbini dnevnici, pa ti vidi) i patosirala sam se od smeha. Bukvalno sam imala vece ljubavne muke u drugom razredu nego sad. Jeste da sam bila zaljubljena u Sundjer Boba ali ipak se racuna hahah.
    Inace ja sam tek pocela sa blogovanjem, pa ako imas vremena da pogledas moj blog > http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha istina! Tad su bili veći ljubavni problemi :) Hvala na lijepom komentaru <3

      Delete
  11. Hej hej! Post mi se jakoooo svidio, samo nastavi tako❤
    Zapratila sam te može li uzvrat?
    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Baš su mi super ovakvi postovi,nasmijala si me opet :P Samo nastavi tako!
    https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign