The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Wednesday 21 June 2017

5 problema koje će razumjeti samo ljubitelji serija

Slikovni rezultat za watching series tumblr
Serije... Serije su kao knjige, svaka serija je novi svijet i novi početak... Jedna epizoda nikad nije dovoljna, a kada nismo pred ekranom razmišljamo o  njima.
Ne smijem izostaviti ni čekanje novih epizoda, a ako je serija na pauzi ili se snima nova sezona, to je tragedija...



Ok, dosta poezije!
I kako sam i sama veliki ljubitelj serija, danas vam "predstavljam" 5 problema s kojima će te se  poistovjetiti ako volite serije (mislim, tko ih ne voli?).

1. Socijalan život!

"PLL završava za samo tjedan dana Lana, i ja ne znam što ću sa svojim životom! Drago mi je što su se Hanna i Caleb zaručili i sve, ali nedostajat će mi lažljivice! I A.D. iako ih više neće maltretirati, ili možda ipak hoće! Bilo bi super..."
" Gle, ja razumijem da voliš PLL, ali si već stvarno dosadna!"

Cijenim Laninu iskrenost, ali zašto nitko ne voli PLL kao ja?! Moj socijalni život je u kukuruzu! Što ako sam ovisna o PLL? Vjerojatno i jesam! Pa to je opasno! Bit ću debela ko krava! Čekaj malo, već jesam debela! Koji vrag sad paničarim! Su to hormoni????

2. Računi!

Koji je danas dan? 21? Čekaj malo, danas dolazi račun za internet! O ne, ovaj mjesec sam gledala malo puno Gossip girl. Tri sezone u jednom mjesecu! Ja sam rekorderka!

Uh, dobro je, uzela sam račun za struju prije mame. Moram pripremiti govor prije nego što ga dam mami... Ovo je neka šala? 700 kuna? Za internet? Pa inače košta 200 kuna! Nisam samo rekorderka u gledanju serija, sad sam rekorderka i u trošenju interneta...

Bolje da ne znate kako je mama reagirala.

3. Neispavanost!

Mislim da ću zaspati na glupoj fizici... Naravno da sam gledala Riverdale do 3 ujutro, a probudila se u 6. Hvala Bogu da profesor samo govori i ne piše, imam više vremena za spavanje.

Super! Taman kad sam se namjestila, on krene pisati, ah dobro, strpit ću se do doma.

I na kraju odem spavati u pola 3 ujutro.

4. Fizička aktivnost!

"Ariana, diži se iz kreveta i idi van!"
"Mama, vani je 30° , a imam Hip-hop u 8."
"Ne zanima me, idi van i druži se s prijateljima."
"Kojim prijateljima? Imam ionako poslije Hip-hop, a vani je pakleno vruće."
"...

Ovaj razgovor (ako se može nazvati razgovorom) zna potrajati i po nekoliko sati, a sigurna sam da vam se to ne da čitati.

5. Traženje novih serija!

Pogledala sam zadnju epizodu Riverdalea, a 2. sezona izlazi u 10. mjesecu. Ja nemam više ništa za gledati! Uh, zašto je ovako siromašna ponuda Hrvatskog Netflixa? Ariana, ovo je Hrvatska, zemlja s najviše klaunova na svijetu! Možda ću ipak nešto naći...

(I tako silujem Netflix cijeli dan dok ne počnem Riverdale ispočetka.)

Slikovni rezultat za series watching
Hehe, nadam se da vam se svidio ovaj post! Neke sam stvari (vidno) preuveličavala, ali hej, malo humora ne smeta u ovom tmurnom svijetu, zar ne?
Nešto više o ovom blogu u sljedećem postu, a do tada komentirajte kako vam se ovaj sviđa i imate li neke zamjerke.

<3
M.









18 comments:

  1. Uuuu, sve ove stvari sam prošla i znam kako je to. Hahah, jako zanimljiv post ^^
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  2. Predivan post, draga. Trenutno gledam TVD i na 6. sezoni sam, kao i PLL i trenutno gledam drugu sezonu. Serije sam počela da gledam skoro, pa nisam pogledala nijednu seriju do kraja. Sada gledam te dve jer su najpopularnije. Inače ja ne gledam mnogo serije, samo po tri epizode od obe serije dnevno. Znači 6 epizoda dnevno. Ne, nije puno. Haha.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 i ja sam tako započela, a kad sam počela tražiti i druge serije, postala sam ovisnica :)

      Delete
  3. Ja sam doslovno opsjednuta serijama, pa te u potpunosti razumijem i slažem se sa svim što si rekla u postu. Kada si ovisnik o serijama nema socijalnog života, a i ako ima to je razmišljanje i pričanje o istima haha. Kada dođe raspust ja ne spavam do zore (doslovno) jer se navučem na neku seriju i ne mogu prestati gledati xd. Btw divan post, odlična ideja i veoma originalna.
    Dobrodošla u blogosvijet :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  4. Eh te muke... Juče je bila premijera poslednje epizode moje omiljene serije, zbog koje sam i naučila jezik države u kojoj se snima, da bih gledala premijere pe nego što budu na Pinku. Eto, nisam normalna ali ok. :) Mislim, nisam ja kriva što su sve lepe glumce strpali u jednu dobru seriju. :D Šalu na stranu, jedino nemam problema sa raćunima jer imam neograničeni wifi sa fiksnom cenom. Ali sad, ne znam koliko je to dobro, uzevši u obzir da neretko budem budna cele noći zbog toga... Instalirala sam aplikaciju koja mere vreme provedeno na telefonu. Danas sam 13 sati. Ostalo verovatno otišlo za laptopom. Jače je od mene. :(

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj, to je onaj trenutak kada serija završi i više ne znaš što bi sa svojim životom :) Blago ti se, ja to tek trebam dobiti, a za to vrijeme... Hahah, hvala ti na divnom komentaru :)

      Delete
  5. Potpuno te razumem jer imam iste probleme. Veliki sam zavisnik od serija, haha. ☺
    Zapratila sam te, uzvrati! ☺

    https://www.youtube.com/watch?v=XjwZAa2EjKA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej, ostavila sam link pesme od Katty Perry, stvarno izvini. xD

      Misseslandy

      Delete
    2. Hahha, sve je u redu, hvala ti <3 odavno sam te zapratila :)

      Delete
  6. Same here, sis. Obožavam PLL, a sad je gotovo. Ne mogu ja to. Post ti je sjajan i želim ti puno sreće u blogovanju i da uživaš u ljetu! :)❤︎

    btw zapratila sam te pa uzvrati ako ćeš :)
    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da, ja ne znam da li bih se smijala ili plakala u srijedu :) :(
      Hvala ti <3

      Delete
  7. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ReplyDelete
  8. Blog ti je divan, jako lepo pišeš, zapratila sam te :) ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Definitivno te razumem. Dugacak je spisak serija koje sam odgledala. Trenutno je raspust i ne znam sta vise da gledam. :)

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  10. Mogu se pronaći u svakom problemu bukvalno hahah :)
    Jako mi se sviđa celoukupan post jer je i smešan a opet i vrlo realan na neki način i dobro si uskladila ta dva pojma u jednu celinu :)
    Najviše se slažem za onaj trenutak kada zavrsis neku seriju i ne znas sta ćeš sa
    životom hahah :)

    Boomy's Place

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign