The Sun watches what I do, but the Moon knows all my secrets

Pages

Search This Blog

Thursday 28 September 2017

Kako zavoljeti jutra


Ne znam za vas, ali moja jutra do prije godinu dana su bila u-ž-a-s-n-a! Ne zato što sam ostala budna dokasno, jednostavno sam bila namrgođena. Bila sam onaj tip se izdere na tebe ako mu kažeš "Dobro jutro".
Međutim, jednog jutra sam se probudila za školu i rekla sama sebi: "To je to, moram zavoljeti jutra".
Jako sam tvrdoglava, tako da sam sama sebe natjerala voljeti jutra, koja su mi bila noćna mora.
I ne, nisam počela u ponedeljak, već u petak ujutro što je vjerojatno doprinjelo učinku prvog dana koji mi je bio najteži.

Moram napometi da vas ja ne mogu natjerati da zavolite jutra ako vi to ne želite. Ako imate nešto strpljenja (sarkazam, naravno) i dobre volje, a moji savjeti bi vam mogli pomoći!


1. Kava!

Ispijanje kave ujutro dok u pozadini svira neka opuštajuća jazz muzika (Hvala mama!) je super način za započeti dan. Opuštajuća atmosfera je jako bitna ujutro ako poslje imam neki test ili slično, jer se razbudim uz kavu, a i "pročistim" misli prije testa, a i ona mi otvara apetit, tako da i nešto pojedem usput, a obično je to zobena kaša u crnom čokoladom od 70%kakaa.

Ja ne mogu sljediti onaj smoothie trend jer to za mene nije hrana, već voda. Popijem to čudo i nakon 10 minuta sam opet gladna. Smoothiei su jedino dobri na Instagramu. Radije ću pojesti neko narezano voće, ali u slučaju nužde, tj. ako žurim na bus, onda ću si napraviti to čudo.

2. Alarm!

Jako bitna stavka! Postoji trik da se namjesti samo jedan alarm i da se mobitel stavit na drugi kraj sobe, pa kad ujutro zvoni alarm, moraš se ustati kako bi ga ugasio pa u konačnici i razbudio, ali to nije radilo za mene jer bi se prije spavanja trebala ustati iz toplog kreveta da stavim mobitel na drugi kraj sobe, a kad bi se vratila u krevet ne bih mogla zaspati, pa bih opet otišla po mobitel i tako u krug, a ujutro bi se smrzla hodajući po mobitel, što bi opet vodilo do mrzovoljnosti.

Nije mi pomoglo ni postavljanje 637837 alarma svakih pet minuta jer bih ih gasila svakih pet minuta i nastavila spavati pod izlikom: "Imam još jedan...", a i zvuk alarma mi je uvijek iritantan, koju god melodiju stavila, tako da bih se budila mrzovoljnom.

Moj trik je da namjestim samo jedan alarm, bez mogućnosti odgađanja i da ga stavim na noćni ormarić. Ujutro se odmah probudim jer znam da imam samo jedan alarm koji ne mogu odgoditi, a ne želim zakasniti u školu, tako da odmah uzmem mobitel u ruke jer me i on razbudi, a onda se izmigoljim iz toplog kreveta.


3. Šutnja!

Ako ste u jutro mrgud kao i ja, provedite neko kvalitetno vrijeme sa samim sobom. Možete čitati blogove, stalkati druge ljude po društvenim mrežama i ništa ne govoriti sve dok ne ispijete šalicu kave ili čaja do kraja. No to nije razlog da ne poželite svojim ukućanima dobro jutro, jer je to jedini način da postanete koliko-toliko jutarnji tip, a kad ih pozdravite itd. možete započeti svoje jutro. 

3. Organizacija!

Ne znate gdje su vam knjige, koji vam je predmet prvi sat... Razumjem vas, i ja sam bila u sličnoj situaciji. Večer prije napišite popis svih obaveza koje vas čekaju narednog dana, a ako niste stigli jučer, uzmite olovku i natrkeljajte vaše obaveze. Shvatite tko kao sport koji ste počeli trenirati. Prvi trening je jako naporan, mislite da će te crknuti na licu mjesta, sve vas boli... Tako je i s planiranjem, pogotovo ujutro. 
Zakljućit ćete koji je tip dana, s manje ili više obaveza itd. što je jako korisno.

Sad ste spremni zakoračiti u novi dan! Ako želite, ovaj post možete čitati kad god se osjećate bezvoljno, jer zapamtite: Ne samo da imate ovaj dan, već i cijeli život pred vama, zato ga iskoristite na pravi način!

Instagram: @_moonstears_
Facebook: moonstears
Twitter: @moonstears05

<3


M.




26 comments:

  1. Odličan post! Pre sam bila uvek mrzovoljna što se tiče ustajanja i nekako sam tad jedva ustajala, ali sada uvek iskačem iz kreveta kada čujem alarm jer je previše iritantan. :D Slažem se što se tiče organizacije, a moram i da ti kažem da su slike predivne! :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Divan post, draga.

    Ovi odlični trikovi koje si ovdje podjelila sa nama će mi definitivno poslužiti i biti od velike koristi. Jedva čekam da ih isprobam.
    Hvala ti što si ovo podjelila sa nama.

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Odličaaan post, generalno nemam problema sa jutrom, definitivno sam jutarnja osoba hahah, yup, volim jutra, ali jendostavno iz razloga sto mi to jutro daje novu sansu, novi dan, nove prazne strane koje treba da popunim i zato jako volim početak tih strana - jutro, ali isto tako razumem iu osobe koje ih ne podose, jer mnogo je lakse ostati u svom krevetu ušukan i srećan bez ikakvih problema samo mir, tišina i kafa *-*


    Boomy's Place

    ReplyDelete
  4. Super post draga! Počela sam ranije odlaziti spavati i ranije se buditi, kada se naviknem na taj tempo odlično mi je, također gledam da ne pijem puno kave xD Predivne fotkee *--*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  5. U potpunosti se slažem sa tobom. Pogotovo kada je riječ oko alarma. Ja ako ga moram staviti na drugi kraj sobe, radije ću staviti jastuk preko glave i prespavati ga. A i u toku noći kada se probudim, volim d apogledam koliko je sati, čisto zbog sebe i te beke čudne navike. Također, onaj ko ne voli kafu, uvijek ima čaj koji je jako zdrav i koji će pomoći da se razbudite. Ah, opet se ja raspisa. Sve u svemu, odličan je post i mnogo mi se dopada ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  6. Ja sam oduvijek bila jutarnji tip,volim se buditi rano ujutru iako ne moram nekako imam osjećaj da se ljepše osjećam ako se ranije probudim.Ali sve savjete koje si navela sigurna sam da će mnogima pomoći.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  7. Odlični savjeti i sam sadržaj posta. Ja nikako ne volim jutra, i ne pokušavam ih zavoljeti, te je to jedan od razloga zašto mrzim prvu smjenu, ali trenutno sam drga smjena, pa nemam problema s jutrima xd Nadam se da ćeš nekima pomoći :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  8. Draga moja, odličan post, još bolji saveti. Meni je iskreno ujutru dovoljna samo tišina i da nema ljudi koji će da me smaraju i od jutra navale sa (nebitnim) pitanjima. Recimo kad se spremam za školu pa me spopadnu da vide šta sam obukla a onda usput ispitaju o glupostima od bombardovanja na ovamo. :/

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  9. Kada je pocela skola ja sam imala taj problem da sam se svako jutro budila depresivna. Cim izadjem iz kuce sve je normalno, ali jednostavno taj momenat kada se probudim mi je bio uzasan. Sada je to bolje, ali mislim da ce sa tvojim savetima jos vise da se popravi <3 Odlican post :)

    Ako imas vremena, pogledaj moj blog -----
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Sjajan post, neke od ovih stvari praktikujem, a neke cu krenuti da radim :-)
    Hvala ti na komentaru <3
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti ! xx

    VISIT MY BLOG PEOPLE
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odlicaan post! Divno napisano! :)
    Nadam se da ces ostaviti komentar na mom zadnjem postu :)
    --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Super post! Mene opušta čitanje ujutro..Naravno, kada imam vremena za to. :)

    Posjeti me na:
    starshinebeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Amei conhecer o blog, excelente postagem :D

    https://submersa-em-palavras.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  14. Jako lijepo pišeš, sviđa mi se tvoj blog i zapratila sam te ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Odličan post,hvala na savjetima,trebaju mi😂❤

    ReplyDelete

Copyright @ moonstears. Blog Design by KotrynaBassDesign